Τα προϊόντα πρωτεΐνης “μαγνητίζουν” τους νέους στην Κίνα
Οι Κινέζοι ηλικίας 18 έως 24 είναι η πιο ισχυρή ομάδα καταναλωτών στην αγορά πρωτεΐνης σε σκόνη της Κίνας, αντιπροσωπεύοντας το 23,3% σε όλες τις ηλικίες. Τα σύγχρονα δυτικά πρότυπα ζωής, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης και η “γράμμωση” του σώματος, αλλά και η διασύνδεση των προϊόντων πρωτεΐνης με την… παραδοσιακή κινεζική ιατρική και διατροφή, καθιστούν τα συμπληρώματα διατροφής, τις μπάρες πρωτεΐνης και όλα τα σχετικά προϊόντα, “must” στη νέα γενιά της Κίνας!
Οι μεγαλύτερες ηλικίες καταναλωτών δείχνουν να μην προσθέτουν εύκολα τα συμπληρώματα διατροφής στην καθημερινότητα τους -εκτός και αν υπάρχει ιατρική καθοδήγηση- με αποτέλεσμα στις ηλικίες 55 έως 59 ετών ή και στους άνω των 60 ετών Κινέζους, το αντίστοιχο ποσοστό να πέφτει μόλις στο 2,8%.
Μάλιστα στους καταναλωτές πρωτεΐνης ορού γάλακτος, ενός συγκεκριμένου τύπου πρωτεΐνης σε σκόνη, οι νέοι ηλικίας 18 έως 29 ετών εμφανίζονται με ακόμη πιο υψηλά ποσοστά, καταλαμβάνοντας το 50% της αγοράς!
Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ – ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ
Πηγή: Statista 2024
Ο ενθουσιασμός των νέων Κινέζων για τα προϊόντα υγείας που σχετίζονται με την ευεξία, το όμορφο σώμα και την καλή υγεία, συνδέεται και με πολιτισμικές αναφορές, αφού η παραδοσιακή κινεζική ιατρική -που πιστεύεται ότι είναι ένα αποτελεσματικό ιατρικό σύστημα για την πρόληψη ασθενειών και την ενδυνάμωση του σώματος- στηρίζεται σε προϊόντα φυτικής προέλευσης και πρωτεΐνες.
Οι ευκαιρίες της συγκεκριμένης αγοράς που είναι ακόμα στο στάδιο ανάπτυξης είναι τεράστιες για τις επιχειρήσεις της Δύσης, που έχουν μεγάλη εμπειρία. Ήδη, όπως εκτιμάται, αντιστοιχεί σε 4,82 δισ. δολάρια (στοιχεία 2023), δικαιολογώντας την είσοδο πολλών βιομηχανιών με συμπληρώματα υγείας στην κινεζική αγορά.
Διαφήμιση επώνυμης μπάρας πρωτεΐνης στην Κίνα
Η Κίνα ρυθμίζει όλα τα συμπληρώματα που κυκλοφορούν στην τοπική αγορά, που σημαίνει ότι οι ξένες και εγχώριες μάρκες πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς που ορίζονται από την Κρατική Διοίκηση για τον Κανονισμό της Αγοράς (SAMR) και την Εθνική Επιτροπή Υγείας (NHC), ενώ όλα τα προϊόντα ταξινομούνται και υποβάλλονται σε διαδικασίες δοκιμών και έγκρισης (διαφορετικές ανά περίπτωση) που διεξάγονται από την Κρατική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων.