fbpx

To… μέλλον της Citibank (Ελλάδας)

0

Απολαύστε την ιστορία. Του συστήματος, που θυμήθηκαν σήμερα, ότι θέλουν να γκρεμίσουν οι Χρυσοχοΐδηδες των δύο συνέταιρων. Προφανώς, για να μην τους… παρεξηγήσουμε, όταν μιλάνε για το σύστημα δεν εννοούν τις τράπεζες.

Απολαύστε την ιστορία. Του συστήματος, που θυμήθηκαν σήμερα, ότι θέλουν να γκρεμίσουν οι Χρυσοχοΐδηδες των δύο συνέταιρων. Προφανώς, για να μην τους… παρεξηγήσουμε, όταν μιλάνε για το σύστημα δεν εννοούν τις τράπεζες.

Η ιστορία αυτή είναι προσωπική –για αυτό δεν επιδέχεται καμίας αμφισβήτησης- και εξελίχθηκε σήμερα, Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012. Ώρα εννέα και τριάντα (περίπου) καλεί στο τηλέφωνο της οικίας μου μια κυρία. «Τηλεφωνώ εκ μέρους της Citibank για την οφειλή σας στην τράπεζα». Κάγκελο… εγώ. Μετά την αρχική μου έκπληξη, ρωτάω την κυρία: «Οφειλή, ποια οφειλή»; «Χρωστάτε… 45 ευρώ από την μη καταβολή της δόσης Ιανουαρίου της πιστωτικής σας κάρτας» μου απαντά ταχύτατα και με σιγουριά.

Αφού ξεπερνώ το σοκ, στο οποίο είχε εξελιχθεί η αρχική έκπληξη μου, της ανταπαντώ ότι «κυρία μου, εγώ εξόφλησα την δόση του Ιανουαρίου μια ημέρα… πριν την λήξη της προθεσμίας βάζοντας, μάλιστα, πέντε ευρώ παραπάνω». Για να συνεχίσω με τα εύλογα ερωτήματα: «Εσείς ποια είστε; Από πού τηλεφωνείτε;» «Από την εταιρεία Μέλλον» μου λέει η κυρία. «Ποια είναι αυτή» την ερωτώ, «εταιρεία είσπραξης οφειλών που συνεργάζεται με την Citibank» μου διευκρίνισε η ίδια.

Για να ακολουθήσουν τα… ωραία. «Δώστε μου το όνομα του υπεύθυνου της εταιρείας και ένα τηλέφωνο» ζητώ από την συνομιλήτρια μου για να ακούσω από αυτήν το «επικοινωνήστε με το Citifon για όποιο λάθος ή θέμα σας». Η υπάλληλος τότε παθαίνει το δικό της σοκ. «Κυρία μου ατυχήσατε πέσατε πάνω σε δημοσιογράφο και απαιτώ να μου δώσετε τα προσωπικά στοιχεία και της εταιρείας γιατί θα σας κράξω σήμερα δημοσίως». «Περιμένετε» ψελλίζει και με βάζει στην αναμονή (προφανώς για να συνεννοηθεί με κάποιον ανώτερο της). Όταν επανήλθε μου είπε ξερά «επικοινωνήστε με το Citifon αυτοί είναι υπεύθυνοι» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

Η συνέχεια με την Citibank

Λόγω θέσης μπορούμε να είμαστε σε επικοινωνία με τα κορυφαία κλιμάκια της τράπεζας (όπως και με όλες). Πριν επικοινωνήσει μαζί μου το υπεύθυνο στέλεχος της είχε ελέγξει στο τμήμα καρτών ότι «είχα απολύτως δίκιο». Βεβαίως, στα ερωτήματα οποιουδήποτε «ανήμπορου» πολίτη ήταν στην θέση μου δεν υπήρχε απάντηση. Ούτε πώς γίνεται τέτοιο λάθος από μια παγκόσμια τράπεζα, ούτε με ποιο δικαίωμα δίνεται σε μια εταιρεία, που δεν έχει καμία σχέση μαζί μου, το τηλέφωνο του σπιτιού μου, ούτε γιατί η υπάλληλος δεν δίνει στοιχεία της ταυτότητας της και της ταυτότητας της εταιρείας της. Και βεβαίως ούτε η κυρία Μέλλον μου ζήτησε συγγνώμη, ούτε κανένα Citifon.

Από έναν πελάτη που δεν καθυστέρησε ούτε μια φορά να εξοφλήσει την δόση του και σχεδόν πάντα πληρώνει παραπάνω από την ελάχιστη καταβολή. Συμπέρασμα: Τράπεζες και ελεγκτικές εταιρείες παραμένουν αμετανόητες.

Υ.Γ. Αυτό το σύστημα που εξέθρεψε η πολιτική ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, θα τολμήσει να το ανατρέψει ο κύριος Σαμαράς ή ο κύριος Χρυσοχοςΐδης;

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra