fbpx

Το eActros 600 της Mercedes-Benz θα φορτίζει με ισχύ ένα Megawatt

0

Οι μηχανικοί της Mercedes-Benz Trucks φόρτισαν για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο eActros 600 με ισχύ ενός Megawatt (MW). Η εταιρεία πέτυχε αυτήν την ισχύ εξόδου φόρτισης σε έναν σταθμό φόρτισης στο κέντρο ανάπτυξης και δοκιμών της στο Wörth am Rhein της Γερμανίας.
Οι κατασκευαστές φορτηγών δοκιμάζουν αυτήν τη στιγμή τη φόρτιση στην περιοχή των megawatt. Αν και το πρότυπο Megawatt Charging System (MCS) δεν θα οριστικοποιηθεί πλήρως μέχρι το 2025, οι κατασκευαστές θέλουν να είναι προετοιμασμένοι. Η Mercedes-Benz Trucks ανεβάζει τον πήχη με μια επίδειξη φόρτισης στην περιοχή των 1.000 kW. Για σύγκριση, το MAN eTruck φορτίστηκε πρόσφατα σε έναν πρωτότυπο σταθμό φόρτισης από την ABB με περίπου 700 κιλοβάτ (kW). Αυτό θεωρείται επίσης ως φόρτιση MCS στη βιομηχανία, αν και αυστηρά μιλώντας, δεν αγγίζει το εύρος των Megawatt.
Η Mercedes-Benz Trucks δεν σχολίασε σχεδόν καθόλου την ίδια τη διαδικασία φόρτισης. Παραμένει ασαφές πόσο καιρό φορτίστηκε το πρωτότυπο eActros 600 με το πλήρες 1 MW. Επίσης, δεν υπάρχουν πληροφορίες για τον σταθμό φόρτισης. Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στον ειδικό τύπο δείχνουν μόνο τον σταθμό φόρτισης από πίσω. Όταν ρωτήθηκε από παρευρισκόμενους εκπροσώπους του ειδικού τύπου, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι οι μπαταρίες της μαζικής παραγωγής θα φορτίζονται από το 20 έως το 80 τοις εκατό σε περίπου 30 λεπτά μόνο. Και ότι «για ανταγωνιστικούς λόγους», δεν μπορούν να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν.

Οι μηχανικοί ανάπτυξης θα επικεντρωθούν τώρα στην «περαιτέρω δοκιμή της διεπαφής επικοινωνίας μεταξύ οχήματος και σταθμού φόρτισης, που ορίζεται ως μέρος της τυποποίησης του MCS, και στη συνεχή ανάπτυξη πρωτοτύπων εξαρτημάτων μέχρι την ωριμότητα για μαζική παραγωγή. Η παραγωγή της σειράς του eActros 600 έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη του 2024. Οι πελάτες μπορούν στη συνέχεια να παραγγείλουν αρχικά οχήματα με προεγκατεστημένο εξοπλισμό, χάρη στον οποίο η τεχνολογία MCS θα μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων μόλις γίνει διαθέσιμη. Στην αρχή, το eActros 600 θα μπορεί να φορτίζεται με το πρότυπο CCS με ισχύ έως και 400 kW, που είναι το στάνταρ στον κλάδο μέχρι και σήμερα.
Το ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων θα έχει αυτονομία 500 χιλιομέτρων χάρη στη χωρητικότητα της μπαταρίας των 600 kWh (εξ ου και η ονομασία τύπου 600) – και, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες φόρτισής του, θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες μπορούν να «ταξιδέψουν πολύ περισσότερο από 1.000 χλμ την ημέρα». Σε αυτό το σενάριο, τα ηλεκτρικά φορτηγά κατάλληλα για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων θα φορτίζονται κατά τα υποχρεωτικά διαλείμματα του οδηγού, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ακόμη και με το πρότυπο CCS, μπορεί να επιτευχθεί η ημερήσια αυτονομία των 1.000 km.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra