fbpx

Vodafone: Πρώτη στις χρεώσεις, τελευταία στην εξυπηρέτηση

0

Δεν απορώ με την Vodafone. Απορώ με τους χιλιάδες πελάτες της. Απορώ με όλους αυτούς, που την ανέχονται και συνεχίζουν να την πληρώνουν, ενώ αυτή τους έχει ταράξει στην ταλαιπωρία και στον εμπαιγμό. Να ήταν φθηνή στις χρεώσεις της, να το καταλάβαινα, τέτοιους δύσκολους καιρούς για τους καταναλωτές.   

Σήμερα θα σας εξιστορήσω συνοπτικά δύο ιστορίες καθημερινής τρέλας για τη Vodafone, που έφτασαν σε εμένα με τη μορφή καταγγελίας από αναγνώστες μας. Γράφω καθημερινής, γιατί με βάση και όσα ανάλογα περιστατικά- καταγγελίες πελατών της έχουμε αναδείξει στο παρελθόν, φαίνεται ότι αυτή είναι η καθημερινότητα της Vodafone στη σχέση της με τη συνδρομητική της βάση. Ο κανόνας, όχι η εξαίρεση.

Πάμε, λοιπόν, να δούμε τις δύο νεότερες περιπτώσεις.

«Για τα 3 ευρώ κάνεις έτσι;»  

Ένας κύριος θέλει να διαμαρτυρηθεί για μια χρέωση-χαράτσι στον λογαριασμό του, η οποία δεν προβλέπεται στο συμβόλαιό του. Τηλεφωνεί στο πενταψήφιο νούμερο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας (το 13830) από το σταθερό του, που ανήκει σε άλλη εταιρία-πάροχο τηλεφωνίας, για να ζητήσει εξηγήσεις για την κρυφή χρέωση. Τον είχαν ακριβώς τρία λεπτά στην αναμονή. Με αποτέλεσμα η χρέωση του κατά 0,362€ ανά δευτερόλεπτο να του… αυγατίσει κατά τρία ευρώ τον επόμενο λογαριασμό του σταθερού του.

Η έκπληξη και η οργή του συνταξιούχου κτυπάει κόκκινο όταν διαπιστώνει ότι, ενώ χρεώθηκε τρία ευρώ για να λύσει το πρόβλημά του, η κρυφή χρέωση-χαράτσι δεν καταργήθηκε. Παρέμεινε και στον επόμενο λογαριασμό του.

Τότε σκέφτηκε να απευθυνθεί στο κατάστημα της Vodafone στην περιοχή της Πλατείας Αμερικής, τηλεφωνώντας αυτή τη φορά από το κινητό του για να μην επιβαρυνθεί επιπλέον. Εξηγεί στον συνομιλητή του, εκπρόσωπο του καταστήματος, τι έγινε και τότε τον διακόπτει ο αναιδής υπάλληλος και τον «αποστομώνει»: «Για τα 3 ευρώ κάνεις έτσι;» Προσέξτε παρακαλώ τον ενικό, ενώ ο 65χρονος του μιλάει στον πληθυντικό. «Έλα να στα δώσω να τελειώνει το θέμα». Μόνο που το θέμα δεν τελείωσε γιατί ο υπάλληλος είχε δουλειά. Βιαζόταν και έκλεισε το τηλέφωνο, λέγοντας στον εμβρόντητο πελάτη της Vodafone να περάσει από το κατάστημα, κάποια στιγμή, για να εξυπηρετηθεί.

15 ευρώ παρά την ακύρωση  

Στο δεύτερο κρούσμα πάμε τώρα. Είκοσι έξι Νοεμβρίου, ένα παιδάκι δέκα ετών κατεβάζει στο κινητό της μαμάς του application με κρυφές χρεώσεις. Το αντιλαμβάνονται άμεσα οι γονείς και εντός της ίδιας ημέρας τηλεφωνούν στο 13830 ακυρώνοντας την πράξη της μικρής. Για ούτε μισή ημέρα, ο λογαριασμός της μαμάς επιβαρύνθηκε 10 ευρώ.

Έρχεται ο λογαριασμός Δεκεμβρίου. Προς έκπληξη των δύο γονέων ο λογαριασμός ήταν φουσκωμένος κατά 15 ευρώ, διότι η Vodafone δεν είχε πραγματοποιήσει την ακύρωση. Τηλεφωνούν αμέσως στο 13830. Ο ευγενικός υπάλληλος γίνεται από ένα σημείο και μετά κοφτός και απότομος, μόλις διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα στους δύο γονείς. Εκπαιδευτικοί, βλέπετε, και οι δύο. Τους έκανε «μπαλάκι» στους συναδέλφους του με το επιχείρημα ότι, μετά τις 9 το βράδυ η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας δεν  λειτουργεί για λογαριασμούς. Όμως, το πρόβλημα των πελατών της Vodafone δεν ήταν ο λογαριασμός και τα 15 ευρώ. Όπως δεν ήταν τα 3 ευρώ για τον προηγούμενο κύριο.

Τα οποία, στο φινάλε, δεν περισσεύουν σε κανέναν και πολύ περισσότερο δεν τα χρωστούσαν σε καμία Vodafone.

Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά

Πέρα από τη νοοτροπία της ίδιας της βρετανικής πολυεθνικής, που αντιμετωπίζει ως κατώτερα όντα τους Έλληνες πολίτες. Διότι δεν φαντάζομαι ότι, η μητρική της στη Μεγάλη Βρετανία τολμάει να αντιμετωπίζει έτσι τη συνδρομητική της βάση.

Ανακύπτει το εξής θέμα. Η προκλητική απουσία του «επιτελικού κράτους» των Αθηνών. Η αδιαφορία των ανεξάρτητων -και μη ανεξάρτητων- Αρχών της Πολιτείας. Έτσι δεν προστατεύει κανείς τον καταναλωτή. Η αγορά μετατρέπεται σε ζούγκλα και στη ζούγκλα, ο ισχυρός τρώει τον μικρό. Ενώ παράλληλα, βεβαίως, νοθεύεται ο ανταγωνισμός και δημιουργούνται σοβαρές ανισορροπίες σε αυτήν, τις οποίες στο τέλος πάλι ο Έλληνας καταναλωτής πληρώνει.

Θα ιδρώσει κανενός ανευθυνοϋπεύθυνου το αυτί; Δεν είμαι αισιόδοξη.

Πηγή: Εφημερίδα One VOICE (φ. 440, 08/01/2023)

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra