fbpx

Βρεφικό γάλα ιδιωτικής ετικέτας, προ των πυλών

0

Το κόστος ζωής είναι, πλέον, αφόρητο δηλώνουν νέοι γονείς που πληρώνουν υψηλές τιμές για να αγοράσουν βρεφικό γάλα για παιδιά τους.

Τόσο η δυσαρέσκεια των καταναλωτών, όσο και τα επίσημα στοιχεία της Επιτροπής Ανταγωνισμού για διπλάσιες και τριπλάσιες τιμές στο βρεφικό γάλα, ανάγκασαν την κυβέρνηση να παραδεχτεί ότι, η τεράστια διαφορά με την υπόλοιπη Ευρώπη είναι παντελώς αδικαιολόγητη και σύμφωνα με τον πρωθυπουργό «μας απασχολεί πολύ, ως κυβέρνηση, η οικονομική επιβάρυνση για τις νέες οικογένειες». Και μόνο η παραδοχή αυτή από τον πρωθυπουργό, αποκαλύπτει το μέγεθος της ακρίβειας που καλούνται να αντιμετωπίσουν σήμερα δύο νέα παιδιά, που θα αποφασίσουν να ενώσουν τη ζωή τους και να προχωρήσουν στην απόκτηση ενός παιδιού.

Για να μπει ένα «φρένο» στην τιμή του βρεφικού γάλακτος η κυβέρνηση προχωρά στην επιβολή πλαφόν στο περιθώριο του μικτού κέρδους των εταιριών που προμηθεύουν με βρεφικό γάλα την αγορά, δημιουργώντας μια «εξίσωση» όπου στα λειτουργικά κόστη της επιχείρησης προστίθεται ένα περιθώριο κέρδους το οποίο δεν μπορεί να ξεπεράσει το 7%. Το ερώτημα βέβαια εδώ είναι τι περιλαμβάνει αυτό το κόστος λειτουργίας και πώς μπορεί να ελεγχθεί μια επιχείρηση για κάτι τέτοιο.

Υπό την πίεση των νοικοκυριών, ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης δηλώνει ότι, ήδη, δύο από τις τέσσερις εταιρίες που διακινούν βρεφικό γάλα έχουν ελεγχθεί και θα ανακοινωθούν τα όποια αποτελέσματα, ενώ στο επόμενο διάστημα ξεκινά και ο έλεγχος για τις άλλες δύο εταιρίες. Ακόμα, ωστόσο, δεν έχει απαντηθεί πειστικά από κάποιον, πώς είναι δυνατόν, το βρεφικό γάλα στη χώρα μας να είναι ακριβότερο κατά 213% σε σχέση με τη Φινλανδία και τη Σουηδία και κατά 194% σε σύγκριση με τη Γερμανία, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες της One Voice, στο συρτάρι του αρμόδιου υπουργού βρίσκεται και εισήγηση για την προώθηση βρεφικού γάλακτος ιδιωτικής ετικέτας. Ο στόχος είναι να «ανοίξει» ο ανταγωνισμός με προσφορά νέων επιλογών στον καταναλωτή, ο οποίος θα μπορεί να αγοράζει ένα ίσης διατροφικής αξίας βρεφικό γάλα σε χαμηλότερη τιμή. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ήδη έχουν δοκιμαστεί και έχουν σημειώσει σημαντική επιτυχία στις επιλογές των καταναλωτών, οι οποίοι διαπιστώνουν σε αυτά καλή ποιότητα με χαμηλότερο κόστος.

Επιπλέον, σύμφωνα με την ίδια εισήγηση -που ενδεχομένως βγει από το συρτάρι εάν δεν λειτουργήσει τελικά το πλαφόν- η Πολιτεία θα πρέπει να επικοινωνήσει στους καταναλωτές ότι, και τα φθηνότερα επώνυμα βρεφικά γάλατα καλύπτουν τις υψηλές ευρωπαϊκές προδιαγραφές και είναι ίσης διατροφικής αξίας με τα πιο ακριβά επώνυμα. Και αυτό σε μια προσπάθεια να αλλάξουν οι διατροφικές συνήθειες (προς το πιο φθηνό) και να πιεστεί ο ανταγωνισμός, να προσαρμοστεί σε χαμηλότερες τιμές.

Η δυσκολία, όπως επισημαίνεται στο σημείο αυτό από εκπροσώπους καταναλωτικών οργανώσεων, είναι πως τα νέα ζευγάρια αγοράζουν συνήθως είτε το γάλα που τους έχει υποδείξει ο παιδίατρός τους, είτε το γάλα με το οποίο τράφηκε το παιδί τους κατά το διάστημα παραμονής στο μαιευτήριο. Σε κάθε περίπτωση, όσο και αν ανέβηκε η τιμή του βρεφικού γάλακτος, παρατηρήθηκε ότι οι νέοι γονείς εξακολούθησαν να το αγοράζουν, προτιμώντας να στερηθούν οι ίδιοι κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, για να προσφέρουν στο παιδί τους αυτό που πιστεύουν ότι είναι όχι μόνο ακριβότερο, αλλά και καλύτερο.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra