Wolt: Επενδύει στα σούπερ μάρκετ και τη λιανική
Επιδίωξη της εταιρείας για την ελληνική αγορά είναι να εντείνει τη δραστηριοποίησή της στη λιανική, όπου αυτή τη στιγμή συνεργάζεται εκτός από μικρά σούπερ μάρκετ και παντοπωλεία, με ανθοπωλεία, κρεοπωλεία, βιβλιοπωλεία και αρκετές ακόμη επιχειρήσεις, αποτελώντας ουσιαστικά έναν ισχυρό παίκτη και εν δυνάμει ανταγωνιστή των παραδοσιακών σούπερ μάρκετ, κερδίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ένα μέρος του τζίρου από τη συγκεκριμένη αγορά.
Έτσι, στις προτεραιότητές της για το εγγύτερο χρονικό διάστημα τίθεται η επέκταση από τα εστιατόρια, στον τομέα της λιανικής, διευρύνοντας τις συνεργασίες με επιχειρήσεις στο πλαίσιο του Wolt Market.
Όπως ανέφεραν πηγές κοντά στην εταιρεία η Wolt από την έναρξη της λειτουργίας της στην Ελλάδα προ τριετίας έως και σήμερα έχει συνεργαστεί με 6.500 διανομείς και αυτή τη στιγμή διατηρεί 4.500 διανομείς στον τομέα του delivery, καθώς και 200 άτομα προσωπικό.
Η κεντρική βάση ανάπτυξης τεχνολογιών της Wolt βρίσκεται στο Ελσίνκι, ενώ κατά τις ίδιες πηγές στην Ελλάδα η εταιρεία δραστηριοποιείται με τέσσερις βασικούς άξονες λειτουργίας: αυτόν των πωλήσεων που είναι υπεύθυνος για την σύναψη συμφωνιών με τα καταστήματα όπως εστιατόρια και σημεία λιανικής πώλησης, το τμήμα marketing, τον τομέα λειτουργίας που έχει την ευθύνη της διανομής αλλά και των διανομέων καθώς και τον τομέα τεχνικής υποστήριξης (support) με 24ωρη αρμοδιότητα παρακολούθησης ορθής λειτουργίας της πλατφόρμας της Wolt και των υπηρεσιών της, όντας ταυτόχρονα επιφορτισμένος για την επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν.