O Sir Στέλιος Χατζηιωάννου και το easyfoodstore που θέλει να φέρει στην Ελλάδα
Τα “σούπερ μάρκετ των φτωχών”, τα easyfoodstore, σχεδιάζει να φέρει και στην Ελλάδα μετά την Βρετανία ο επιχειρηματίας Στέλιος Χατζηιώαννου. Αυτό το διάστημα ο πολυπράγμων επιχειρηματίας αναζητά κατάλληλο χώρο για να ενεργοποιήσει την επιχειρηματική του ιδέα και στη χώρα μας.
Το μότο της easyfoodstore είναι “Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές” και τα προϊόντα που φιλοξενεί είναι κυρίως μακράς διάρκειας ή κατεψυγμένα.
Στο μεταξύ , στο πολυώροφο «στρατηγείο» του Sir στην οδό Ευρυπίδου έχουν αρχίσει να διαμορφώνονται τα γραφεία του και οι υπηρεσίες του Ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου. Πάντως, από το ισόγειο του κτιρίου αλλά και από άλλα σημεία στην Αθήνα γίνεται καθημερινά διανομή ενός σνακ στα πλαίσια του προγράμματος “Φαγητό από Καρδιάς” που έχει αναπτύξει σε Ελλάδα και Κύπρο το φιλανθρωπικό Ίδρυμα. Κυριολεκτικά σε καθημερινή βάση γίνεται το αδιαχώρητο από κόσμο που περνά για να λάβει μία μερίδα φαγητού.
Και λιανέμπορος στο Λονδίνο
Από την 1η Φεβρουαρίου ο Στέλιος Χατζηιωάννου δοκιμάζει την τύχη του στον χώρο του λιανεμπορίου με το νέο του σήμα το easyfoodstore στο Croydon, μία πόλη 200.000 κατοίκων στα βορειοδυτικά του Λονδίνου.
Το σχέδιο το οποίο ξεκίνησε το 2013 υλοποιήθηκε μόλις τώρα καθώς ο Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας ήθελε να τεστάρει πρώτα την ανταπόκριση που θα είχαν οι Βρετανοί στην είσοδο των γερμανικών αλυσίδων Lidl και Aldi. Οι δύο εκπτωτικές αλυσίδες κατάφεραν σε χρόνο ρεκόρ να αποσπάσουν μερίδιο από τις παραδοσιακές βρετανικές οπότε ο δρόμος ήταν ανοιχτός για ένα μοντέλο hard discount σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.