Πως αναιρείται η εταιρική κοινωνική της ευθύνη
Αυτός είναι ο τίτλος του κειμένου που μου έστειλε ο Π.Σ.
Τα στοιχεία του είναι στην διάθεση μου. Αλλά, το σημαντικό είναι τι πέρασε ο άνθρωπος από την εταιρεία. Όχι πως λέγεται.
Ακολουθεί ο διάλογος:
“Παρακαλώ”. “Ο κύριος Π.Σ.?” “Ναι, ο ίδιος”. “Τηλεφωνώ σχετικά με τον απλήρωτο λογαριασμό σας”. “Δεν έχω απλήρωτο λογαριασμό κυρία μου”. “Α, τον πληρώσατε μάλλον”.
Μετά το αρχικό του σοκ ο πελάτης της εταιρείας, βγαίνει στην επίθεση: “Τι είναι αυτά που λέτε; Είστε αγενής κυρία μου. Επτά και μισή το βράδυ με ενοχλείτε χωρίς λόγο. Να μου ζητήσετε συγγνώμη”.
Τι έκανε τότε η υπάλληλος. Του είπε φωνάζοντας “σας απαγορεύω να μου μιλάτε έτσι” και κλείνει το τηλέφωνο.
Προσέξτε τώρα. Έχει και συνέχεια.
Ο πελάτης της εταιρείας προσπάθησε δύο μέρες να επικοινωνήσει με το συγκεκριμένο νούμερο από το οποίο τον κάλεσε η υπάλληλος. Αλλά, δεν απάντησε κανείς!!!
Θα μας πει κάτι για αυτό ο κ. Λιανός. Ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ. Ας απαντήσει όποιος θέλει, ρε αδελφέ.