fbpx

Πως αναιρείται η εταιρική κοινωνική της ευθύνη

0

Αυτός είναι ο τίτλος του κειμένου που μου έστειλε ο Π.Σ.

Τα στοιχεία του είναι στην διάθεση μου. Αλλά, το σημαντικό είναι τι πέρασε ο άνθρωπος από την εταιρεία. Όχι πως λέγεται.

Ακολουθεί ο διάλογος:

“Παρακαλώ”. “Ο κύριος Π.Σ.?” “Ναι, ο ίδιος”. “Τηλεφωνώ σχετικά με τον απλήρωτο λογαριασμό σας”. “Δεν έχω απλήρωτο λογαριασμό κυρία μου”. “Α, τον πληρώσατε μάλλον”.

Μετά το αρχικό του σοκ ο πελάτης της εταιρείας, βγαίνει στην επίθεση: “Τι είναι αυτά που λέτε; Είστε αγενής κυρία μου. Επτά και μισή το βράδυ με ενοχλείτε χωρίς λόγο. Να μου ζητήσετε συγγνώμη”.

Τι έκανε τότε η υπάλληλος. Του είπε φωνάζοντας “σας απαγορεύω να μου μιλάτε έτσι” και κλείνει το τηλέφωνο.

Προσέξτε τώρα. Έχει και συνέχεια.

Ο πελάτης της εταιρείας προσπάθησε δύο μέρες να επικοινωνήσει με το συγκεκριμένο νούμερο από το οποίο τον κάλεσε η υπάλληλος. Αλλά, δεν απάντησε κανείς!!!

Θα μας πει κάτι για αυτό ο κ. Λιανός. Ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ. Ας απαντήσει όποιος θέλει, ρε αδελφέ.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra