Click away στο… πεζοδρόμιο: Η ντροπή του εμπορίου
Όσοι ενημερώνεστε κυρίως από το διαδίκτυο και σερφάρετε συχνά και στα Socialmedia, σίγουρα θα είδατε χθες Κυριακή, πρώτη ημέρα εφαρμογής του… clickaway, μια φωτογραφία που απεικόνιζε μια καταναλώτρια, η οποία σχεδόν… ξυπόλητη, δοκίμαζε μπότες στον πεζόδρομο της Ερμού.
Αυτή είναι… στην πράξη η εφαρμογή του clickaway, αλλά στην ουσία είναι η ντροπή του εμπορίου, μια, επί της ουσίας, παρηγοριά στον άρρωστο για να εξοικονομήσει κάποια λίγα παραπάνω ευρώ και να μην οδηγηθεί στο κλείσιμο από τον καινούριο χρόνο.
Γιατί, αν αγαπητοί υπουργοί και λοιμωξιολόγοι είναι αυτός τελικά ο τρόπος που θα λειτουργεί το όλο σύστημα αγορών, εν μέσω της εορταστικής περιόδου, ας ετοιμαστούμε τις επόμενες ημέρες να δούμε σκηνές… απείρου κάλλους.
Και αν κάποιος θέλει να αγοράσει παπούτσια, έχει καλώς, τι γίνεται όμως όταν θελήσει να αγοράσει ρούχα; Θα στήσετε… παραβάν στο δρόμο για να τα δοκιμάζουν και να προχωρούν τελικά στην αγορά τους;
Η αγορά είναι στα… κάγκελα, οι επιχειρηματίες έχουν ανάμικτα συναισθήματα για όλο αυτό που συμβαίνει, καθώς κάποιοι προσπαθούν να σώσουν, έστω και με αυτόν τον τρόπο ό,τι μπορεί να σωθεί, οι καταναλωτές απλά παρακολουθούν τις εξελίξεις και προχωρούν στις… προαναφερθέντες πράξεις.
Η νέα χρονιά με αυτά τα μέτρα προβλέπεται το λιγότερο… υπέροχη για τις επιχειρήσεις.
Μ.ΜΠ.