fbpx

Μπισκότα Παπαδοπούλου: Γιορτάζει 100 χρόνια λειτουργίας με συνεχή ανάπτυξη

1

Ήταν το 1922, όταν το πρώτο μπισκότο Παπαδοπούλου φουρνίστηκε στο φιλόξενο σπίτι της οικογένειας στην Κωνσταντινούπολη. Λίγους μήνες αργότερα, με φόντο τη Μικρασιατική καταστροφή, η οικογένεια παίρνει το δρόμο για την Ελλάδα, όπου φθάνοντας, αντιλαμβάνεται ότι τα μπισκότα, σε αντίθεση με την Πόλη, δεν είναι γνωστά. Εγκαθίσταται στο Λυκαβηττό, αγοράζει ένα μικρό φούρνο στην περιοχή και τα υπόλοιπα, 100 χρόνια μετά είναι ιστορία: Μια γλυκιά ιστορία που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Μάλιστα με αφορμή την πορεία της οικογένειας, η εταιρεία γιορτάζει την 100η επέτειο με ένα ιδιαίτερο ταινιάκι, το οποίο ξεκινά να προβάλλεται, επί τη ευκαιρία του σημαντικού αυτού ορόσημου, τόσο στην τηλεόραση, όσο και στο διαδίκτυο, σε μεγαλύτερη διάρκεια.

Την ίδια στιγμή, συνεχίζεται μέχρι και τα τέλη Φεβρουαρίου, η έκθεση ‘’Παπαδοπούλου 100’’ στο Μουσείο Μπενάκη.

Σε αυτή παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο κοινό το Ιστορικό Αρχείο της εταιρείας και ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί στην ιστορία μιας ελληνικής οικογενειακής επιχείρησης που εξελίχθηκε, κυριολεκτικά, παράλληλα με την σύγχρονη πορεία του τόπου.

Μέσα από τη διαδρομή σε 1.000 τ.μ. και 10 διαδοχικές ενότητες, που αντιστοιχούν σε ισάριθμα περιβάλλοντα, η μουσειολογική αφήγηση καλεί τους επισκέπτες σε ένα ταξίδι που περιλαμβάνει περισσότερα από 300 εκθέματα, πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό και διαδραστικούς σταθμούς.

Η έκθεση στο σύνολό της συνθέτει μια πλήρη μουσειακή εμπειρία και έχει, ήδη, αγκαλιαστεί θερμά από τον Δεκέμβριο που ξεκίνησε, από χιλιάδες κόσμου.

Με φόρα το 2020, θετικές εκτιμήσεις και για το 2021

Εξάλλου, την ώρα που η εταιρεία Παπαδοπούλου διανύει τον 100ο χρόνο λειτουργίας της, εξακολουθεί η αναπτυξιακή της πορεία, ακόμα και εν μέσω πανδημίας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά το έτος 2020 πραγματοποίησε πωλήσεις €178,9 εκατ. (2019: €173,8 εκατ.) σημειώνοντας αύξηση 2,9% έναντι του 2019.

Την ίδια στιγμή, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €14,9 εκατ. (2019: € 14,1 εκατ.) σημειώνοντας αύξηση κατά 5,6%.

Παράλληλα, στις εξαγωγές, συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής, βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής, διείσδυση & ανάπτυξη σε νέες αγορές και περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των κύριων εξαγώγιμων προϊόντων, καθώς και σε σταδιακή ενίσχυση της προϊοντικής παλέτας.

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία για το 2020 βρέθηκε να δραστηριοποιείται σε 61 χώρες παγκοσμίως και παρουσίασε μία αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 7,5% σε σχέση με το 2019.

Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας, οι εκτιμήσεις και για το 2021 είναι σε θετικό πρόσημο, με την εταιρεία να σημειώνει άνοδο στη λιανική σε συγκεκριμένες τυπολογίες, ενώ εξακολουθεί την αναπτυξιακή της διαδρομή και στο εξωτερικό.

1 Σχόλιο
  1. […] Το άρθρο αναδημοσιεύθηκε αυτόματα. Δείτε την πηγή του […]

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra