Αδ. Γεωργιάδης: Για τη διαφήμιση… λεφτά υπάρχουν
Το υπουργείο Υγείας αποφάσισε να χρηματοδοτήσει πρόγραμμα διαφημιστικής-επικοινωνιακής προβολής του, ύψους 3,651,800 ευρώ, με τα χρήματα να προέρχονται από τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Πρόκειται για άλλη μια προκλητική ενέργεια του Υπουργού Υγείας Αδ. Γεωργιάδη, ο οποίος με την πράξη του αυτή εξοργίζει για άλλη μια φορά την κοινωνία αλλά και τους εργαζόμενους στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, οι οποίοι συχνά ξεπερνούν τα όρια της ανθρώπινης αντοχής κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους λόγω της υποστελέχωσης.
Πίσω από τον βαρύδγουπο τίτλο του έργου της διαφημιστικής προβολής που είναι «Ανάπτυξη και λειτουργία μηχανισμού συντονισμού, πλοήγησης και πολυκαναλικής εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας», κρύβεται η απόπειρα εξαπάτησης μιας ολόκληρης κοινωνίας για ένα σύστημα υγείας που καρκινοβατεί, με τους ασθενείς να αναγκάζονται πλέον και επίσημα να πληρώσουν από την τσέπη τους για την θεραπεία τους.
Για αυτήν την στρέβλωση της πραγματικότητας, ο κ. Γεωργιάδης βρήκε αμέσως τα απαιτούμενα κονδύλια. Δεν εμφανίζει την ίδια αποτελεσματικότητα ο κ. Υπουργός όμως όταν πρόκειται για τα κονδύλια που απαιτούνται για τις αναγκαίες προσλήψεις ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.
Αλλά είπαμε, για τη διαφήμιση λεφτά υπάρχουν και με ουρά μάλιστα. Για τις αναγκαίες προσλήψεις…το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;