ΑS Company: Πως «ζεσταίνει» ξανά το ενδιαφέρον για τα προϊόντα της
Σε μια προηγούμενη περίοδο που σημαδεύτηκε από αβεβαιότητα και πτώση πωλήσεων λόγω lockdown, η έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι ένα στοίχημα για την εισηγμένη που, έτσι κι αλλιώς, προσανατολίζονταν σε επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής της.
Με τις εκτιμήσεις από την εταιρία να μιλούν για πτώση τζίρου που μπορεί να φτάσει συνολικά για το έτος ακόμα και το 20%, η AS Company βρίσκεται, πλέον, σε διαδικασία επαναπροσέγγισης της αγοράς, ακόμα και μέσα από διαγωνισμούς.
Με αφορμή της σχολικής χρονιάς καλεί τα παιδιά, τους βασικούς αποδέκτες των προϊόντων της, να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό με δώρο πλαστελίνες, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή είναι μόνο μία από τις κινήσεις που κάνει για να ‘’ζεστάνει’’ την κατανάλωση.
Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται και η στρατηγική που θα είναι συμβατή με τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, όπως η έμφαση στα εκπαιδευτικά παιχνίδια, στα παζλ κλπ.