fbpx

ΑΣΕΠ: Προωθεί τα «γαλάζια παιδιά» για Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας

0

Δεν χρειάζεται να είναι σχετικός κανείς με την διαδικασία επιλογής ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στη ΥΠΑ ώστε να κατανοήσει πως η προκήρυξη 1ΓΒ/2023 είναι ΣΚΑΝΔΑΛΟ.

Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένο προσωπικό υψηλών προσόντων που επιλέγονται μετά από αυστηρές και συγκεκριμένες εξετάσεις. Αυτό όμως άλλαξε με μία αυθαίρετη απόφαση του ΑΣΕΠ βάζοντας ως προϋπόθεση συμμετοχής μόνο τους επιτυχόντες της 2γ/2022, καταργώντας με αυτόν τον τρόπο το καθιερωμένο Α’ Στάδιο του διαγωνισμού αλλάζοντας ριζικά τον ήδη επιτυχημένο τρόπο διεξαγωγής του, μόνο και μόνο για τα «φωτογραφίσει» συγκεκριμένους υποψήφιους.

Μάλιστα η 2Γ/2022 δεν αναφέρει πουθενά ότι θα προκηρύξει θέσεις για ΕΕΚ ούτε για ΥΠΑ, αλλά ούτε και για το Υπουργείο Μεταφορών ώστε να αιτιολογήσουμε κατ’ ελάχιστο την απόφαση αυτή.

Πόσω μάλλον όταν ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ Θάνος Παπαϊωάννου σε προσωπική του συνέντευξη δήλωνε πως οι θέσεις των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας δεν θα περνούσαν από τον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό που διεξήχθη τον Μάρτιο του 2023 (1Γ/2022).

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα όλοι οι υποψήφιοι οι οποίοι προετοιμάζονταν με προσωπικό διάβασμα και φροντιστήρια πλέον των δύο ετών για την συγκεκριμένη θέση εργασίας, (και όχι για μια ευκαιριακή θέση δημοσίου) γνωρίζοντας τις ευθύνες και τις απαιτήσεις ενός τέτοιου επαγγέλματος, να παραπλανηθούν και να αποκλειστούν εν αγνοία τους από τον διαγωνισμό.

Το σκάνδαλο αυτό απεικονίζεται και στην τεράστια διαφορά του αριθμού αιτήσεων για τους ΕΕΚ σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμό (1Γ/2015), στον οποίο δικαίωμα συμμετοχής είχαν όλοι όσοι πληρούσαν τα κριτήρια όπως και στους προηγούμενους διαγωνισμούς.

Αναλυτικότερα το 2015 οι αιτήσεις ήταν περίπου 2000 για 32 θέσεις εργασίας ενώ τώρα είναι ΜΟΝΟ 407 για 92 θέσεις εργασίας. Συνεχίζοντας, το ηλικιακό όριο για τους ΕΕΚ αναπροσαρμόστηκε στα τριάντα (30) έτη.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιος που είναι γεννηθείς το 1993, το 2023 30 ετών, εάν δεν δήλωσε στον 2Γ/2022 λόγω παραπλάνησης δε θα καταφέρει ποτέ στην ζωή του να διαγωνισθεί για να γίνει ΕΕΚ, όσο και αν το θέλει, αφού το 2015 δεν θα είχε το προαπαιτούμενο πτυχίο ΠΕ (σε περίπτωση σχολής 5-ετούς φοίτησης).

Το επιχείρημα να μην τηρηθεί το ηλικιακό κριτήριο ενισχύεται από τους περίπου 100 επιλαχόντες που προσλήφθηκαν σταδιακά από 2020 εως το 2022. Πόσοι από αυτούς όμως όταν προσλήφθηκαν ήταν κάτω των 30 ετών;

Επίσης η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος (Ε.Ε.Κ.Ε.) με τοποθέτηση της στον λογαριασμό που διαθέτει στα κοινωνικά δίκτυα θεωρεί πρωτόγνωρα άδικη την συγκεκριμένη προκήρυξη.

Τέλος μετά το συνταρακτικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου 2023, αλλά και έπειτα από συνεχείς επιστολές των Ε.Ε.Κ. περί υποστελέχωσης στους πύργους ελέγχου αεροδρομίων, καθίσταται σαφές ότι απαιτείται να διενεργηθεί άμεσα διαγωνισμός για την πρόσληψη ΕΕΚ πράγμα που υλοποιήθηκε.

Όμως είναι επιτακτική η ανάγκη να γίνει η διαδικασία τηρώντας την αρχή της νομιμότητες και την αρχή της διαφάνειας.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra