Αττικά Πολυκαταστήματα: O Covid έφερε… κάμψη έως 25% στις πωλήσεις
Το lockdown, ο φόβος των καταναλωτών για τα ΜΜΜ, αλλά και η φετινή έλλειψη τουρισμού επέδρασαν καταλυτικά στον φετινό τζίρο της εισηγμένης.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησης, οι πωλήσεις στο σύνολο του έτους προβλέπεται να παρουσιάσουν μείωση της τάξης του 20%-25% σε σχέση με το 2019.
Την ίδια στιγμή, στο πλαίσιο περιορισμού των επιπτώσεων στις πωλήσεις, η διοίκηση αναφέρει στην οικονομική έκθεση πως παραμένει σε επαγρύπνηση, με στόχο να προσαρμόσει τη λειτουργία της εταιρείας στα νέα δεδομένα.
Αυτό πρακτικά σημαίνει την ενίσχυση των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της συγγενoύς εταιρίας Cosmobrands A.E., σχεδιάζοντας και υλοποιώντας, παράλληλα, τις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες του fmvoice.gr, αναμένεται να καθυστερήσουν τα σχέδια για επέκταση του Attica στο κέντρο της Αθήνας στο City Link, με την επένδυση να ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2021.