Beiersdorf: Περιμένει αύξηση στις οργανικές της πωλήσεις
Η Beiersdorf ανακοίνωσε ότι έχει προσαρμόσει τον στόχο για την αύξηση των οργανικών πωλήσεων για το σύνολο της χρήσης και έθεσε μεσοπρόθεσμους στόχους.
Η γερμανική εταιρεία παρασκευής προϊόντων προσωπικής φροντίδας δήλωσε ότι αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων στο ανώτερο άκρο της προηγουμένως στοχευμένης μεσαίας μονοψήφιας αύξησης για το 2022.
Επιβεβαίωσε ότι αναμένει το περιθώριο των κερδών προ φόρων και τόκων, να διαμορφωθεί στο επίπεδο του προηγουμένου έτους.
Στο β΄ τρίμηνο, η εταιρεία προβλέπει ανάπτυξη στο ανώτατο εύρος των εκτιμήσεων για μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό για τις καταναλωτικές δραστηριότητες, κυρίως λόγω των brands Nivea και Eucerin.
Μεσοπρόθεσμα, η Beiersforf σκοπεύει να μειώσει τον φορολογικό συντελεστή κάτω από το 28% σε επίπεδο ομίλου.
Για τον τομέα των καταναλωτών, η εταιρεία τόνισε ότι αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων υψηλότερα των αγορών και στοχεύει να αυξήσει το περιθώριο των ΕΒΙΤ κατά 50 μονάδες βάσης τουλάχιστον ετησίως από το 2023 και μετά.
Επίσης τόνισε ότι θέλει να επενδύσει σε συγχωνεύσεις και εξαγορές για τον κλάδο.