Capitol 17: Η GenAI μπαίνει στο μάρκετινγκ των brands
Η νέα έρευνα από την WFA διαπιστώνει ότι τρεις στις τέσσερις εταιρείες χρησιμοποιούν ήδη το GenAI ή σχεδιάζουν να το χρησιμοποιήσουν σύντομα.
Στα άμεσα οφέλη από τη χρήση του GenAI αναφέρθηκαν η βελτιωμένη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα (89%), το μειωμένο κόστος (76%) και η βελτιωμένη δημιουργικότητα (46%). Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από τα τρία τέταρτα των brands (78%) χρησιμοποιούν ή σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Το 45% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ήδη τεχνητή νοημοσύνη, ενώ ένας στους τρεις (33%) δήλωσε ότι σκοπεύει να το κάνει σύντομα. Μόνο το 14% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν είχαν στα σχέδια τους να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για το μάρκετινγκ. Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται συχνότερα στους τομείς της δημιουργίας περιεχομένου (74%), της εξατομίκευσης και της εμπειρίας πελατών (58%) και του ιδεασμού περιεχομένου (55%).
Οι περισσότεροι marketers είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με τους ερωτηθέντες να βάζουν κατά μέσο όρο επτά στα δέκα όταν τους ζητήθηκε να βαθμολογήσουν τα επίπεδα ενθουσιασμού τους.Ομως,οι πολιτικοί και οι νομικοί βαθμολόγησαν τον ενθουσιασμό τους πολύ χαμηλότερο, με 4,5 στα δέκα.