fbpx

Capitol 17: Η GenAI μπαίνει στο μάρκετινγκ των brands

0

Η νέα έρευνα από την WFA διαπιστώνει ότι τρεις στις τέσσερις εταιρείες χρησιμοποιούν ήδη το GenAI ή σχεδιάζουν να το χρησιμοποιήσουν σύντομα.

Στα άμεσα οφέλη από τη χρήση του GenAI αναφέρθηκαν η βελτιωμένη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα (89%), το μειωμένο κόστος (76%) και η βελτιωμένη δημιουργικότητα (46%). Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από τα τρία τέταρτα των brands (78%) χρησιμοποιούν ή σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Το 45% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ήδη τεχνητή νοημοσύνη, ενώ ένας στους τρεις (33%) δήλωσε ότι σκοπεύει να το κάνει σύντομα. Μόνο το 14% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν είχαν στα σχέδια τους να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για το μάρκετινγκ. Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται συχνότερα στους τομείς της δημιουργίας περιεχομένου (74%), της εξατομίκευσης και της εμπειρίας πελατών (58%) και του ιδεασμού περιεχομένου (55%).

Οι περισσότεροι marketers είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με τους ερωτηθέντες να βάζουν κατά μέσο όρο επτά στα δέκα όταν τους ζητήθηκε να βαθμολογήσουν τα επίπεδα ενθουσιασμού τους.Ομως,οι πολιτικοί και οι νομικοί βαθμολόγησαν τον ενθουσιασμό τους πολύ χαμηλότερο, με 4,5 στα δέκα.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra