fbpx

Daimler Truck: Σε συζητήσεις για προμήθεια υγρού υδρογόνου από το Άμπου Ντάμπι

0

Η Daimler Truck και η ενεργειακή εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων Masdar βρίσκονται σε στάδιο προχωρημένων διαπραγματεύσεων για την περίπτωση συνεργασίας ως προς την προμήθεια υγρού υδρογόνου από το Άμπου Ντάμπι, το οποίο θα χρησιμοποιείται για την κίνηση των φορτηγών GenH2 Truck που κατασκευάζει η γερμανική εταιρεία.

Η Daimler Truck ακολουθεί μια διπλή στρατηγική προσφέροντας επαγγελματικά οχήματα που δεν θα εκπέμπουν CO2 από τις εξατμίσεις τους, τα οποία θα κινούνται και με υδρογόνο αλλά και με μπαταρίες. Το GenH2 Truck, της γερμανικής εταιρείας, το οποίο έχει προγραμματιστεί να βγει από τις γραμμές μαζικής παραγωγής το 2027, σε αντίθεση με τα πρώτα πρωτότυπα της Daimler Truck, αλλά και τις παρόμοιες λύσεις άλλων κατασκευαστών, δεν θα τροφοδοτείται από αέριο υδρογόνο αλλά από υγρό υδρογόνο (LH2).

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, από την πλευρά τους, επιδιώκουν να καθιερωθούν ως «κορυφαίος και αξιόπιστος παραγωγός και προμηθευτής υδρογόνου χαμηλών εκπομπών άνθρακα» έως το 2031, σύμφωνα με συνοδευτικό δελτίο τύπου από τα κεντρικά γραφεία της Daimler Truck. Η Masdar – που ιδρύθηκε το 2006 – θα παίξει βασικό ρόλο σε αυτό το σχέδιο. Η ενεργειακή εταιρεία των Η.Α.Ε., η οποία έχει ήδη αναπτύξει έργα σε περισσότερες από 40 χώρες συνολικής ισχύος παραγωγής ενέργειας άνω των 20 GW, έχει στόχο να φτάσει τα 100 GW έως το 2030.

Σύμφωνα με τον CEO της Masdar, Mohamed Jameel Al Ramahi, η εταιρεία στοχεύει να γίνει ένας από τους κορυφαίους παίκτες στην ανάπτυξη πράσινου υδρογόνου παγκοσμίως και πιστεύει ότι η αγορά του κλάδου των μεταφορών είναι μια από τις πιο σημαντικές αγορές για το πράσινο υδρογόνοκαι έχει στρατηγική σημασία.

Ο Martin Daum, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck Holding AG, σύμφωνα με το ίδιο δελτίο τύπου, τόνισε ότι η εταιρεία του θέλει να διαδραματίσει πρωτοποριακό ρόλο στις βιώσιμες μεταφορές. «Προκειμένου να απελευθερωθούν τα επαγγελματικά οχήματα από τις εκπομπές άνθρακα, είναι απολύτως σημαντικό να γίνει διαθέσιμη η πράσινη ενέργεια παγκοσμίως. Η πρωτοβουλία μας με τη Masdar είναι ένα πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση της παροχής πράσινου υγρού υδρογόνου στην Ευρώπη».

Η γερμανική εταιρεία κατασκευής βαρέων οχημάτων που έχει έδρα στη Στουτγάρδη σχεδιάζει να μετατρέψει ολόκληρη τη γκάμα φορτηγών και λεωφορείων στις βασικές της αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας σε οχήματα χωρίς εκπομπές CO2 έως το 2039.

Εκτός από τη λύση ηλεκτρικής κίνησης με μπαταρίες – όπως στη σειρά eActros – η Daimler Truck εστιάζει επίσης στις λύσεις κινητικότηταςμε τη χρήση υδρογόνου. Εδώ και χρόνια, η εταιρεία έχει επενδύσει σ’ ένα φορτηγό υδρογόνου για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, το GenH2 Truck, το οποίο μπορεί να διανύσει μια απόσταση 1000 χλμ με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ υγρού υδρογόνου.

Μόλις πρόσφατα, μετά από εντατικές δοκιμές στην πίστα δοκιμών και σε δημόσιους δρόμους, η Daimler Truck πιστοποίησε ότι το GenH2 Truck της βρίσκεται «σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης», που σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις πρώτες δοκιμές από τους δυνητικούς αγοραστές του. Η εταιρεία περιγράφει αυτό το βήμα ως την είσοδο στην επόμενη φάση ανάπτυξης. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το μοντέλο θα είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή σε τρία χρόνια.

Πηγή: daimlertruck.com

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra