Daimler Truck: Πέντε φορτηγά GenH2 θα δοκιμαστούν από δυνητικούς πελάτες της
Μετά από εντατικές δοκιμές στις πίστες δοκιμών και σε δημόσιους δρόμους, η Daimler Truck θεωρεί ότι το φορτηγό της που κινείται με υγρό υδρογόνο, το GenH2, είναι τώρα έτοιμο για να χρησιμοποιηθεί στις αρχικές δοκιμές χρήσης από τους μελλοντικούς αγοραστές του.
Από τα μέσα του 2024, το φορτηγόυγρού υδρογόνου θα ξεκινήσει δοκιμές χρήσης σε πραγματικές συνθήκες από την Amazon, την Air Products, την Holcim, την INEOS και την Wiedmann & Winz. Η εταιρεία περιγράφει το βήμα ως είσοδο στην επόμενη φάση ανάπτυξης. Το μοντέλο θα είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή το 2027.
Τα πέντε ημιρυμουλκούμενα φορτηγά έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί στη Γερμανία σε συγκεκριμένες διαδρομές και σε διάφορες εφαρμογές στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, για παράδειγμα στη μεταφορά οικοδομικών υλικών, θαλάσσιων εμπορευματοκιβωτίων ή εμφιαλωμένων αερίων», αναφέρει ο κατασκευαστής.
Ο στόλος δοκιμών περιλαμβάνει οχήματα που χρησιμοποιούν υγρό υδρογόνο (που ονομάζεται LH2) ως καύσιμο. Όπως ανακοινώνει η Daimler Truck σε ανακοίνωση της, οι πέντε μονάδες θα ανεφοδιάζονται σε «καθορισμένους δημόσιους σταθμούς ανεφοδιασμού υγρού υδρογόνου στο Wörtham Rhein και στην περιοχή του Ντούισμπουργκ». Ο λόγος για αυτό είναι ότι δεν υπάρχει ακόμη ουσιαστικά αναπτυγμένο δίκτυο σταθμών πλήρωσης υγρού υδρογόνου.
Ο στόχος ως προς την αυτονομία του φορτηγού GenH2, κατά την μαζική παραγωγή του, είναι μια αυτονομία έως και 1.000 χιλιομέτρων ή ακόμη περισσότερο. Αυτό είχε ήδη ανακοινωθεί όταν το πρωτότυπο όχημα παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2020.
Η Daimler Truck απέδειξε ότι αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος με τις διαδρομές που πραγματοποίησε τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ως μέρος αυτών των δοκιμών, ένα φορτηγό GenH2 κινήθηκε για 1.047 χιλιόμετρα εντός της Γερμανίας καταναλώνοντας μόνο ένα «ρεζερβουάρ» γεμάτο μευγρό υδρογόνο.