fbpx

ΔΕΗ: Εξελίσσεται με επίκεντρο τον άνθρωπο

0 164

Στο πλαίσιο του δεύτερου Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου τα ανώτερα στελέχη του Ομίλου ΔΕΗ έδωσαν το στίγμα του στρατηγικού σχεδιασμού που είναι ένα στίγμα πελατοκεντρικό.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η είσοδος της εταιρείας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, οι πρωτοβουλίες για την ταχύτατη εξυπηρέτηση και αποτελεσματικότερη ενημέρωση των καταναλωτών, η διαχείριση και εξοικονόμηση ενέργειας και τα επόμενα βήματα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης.

Στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την δυναμική είσοδο της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες αναφέρθηκε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Αλέξανδρος Πατεράκης σημειώνοντας με έμφαση πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί έναν βασικό πυλώνα του στρατηγικού σχεδιασμού της επιχείρησης και αγνίζει τόσο την εσωτερική οργάνωση της ΔΕΗ, όσο και την εξυπηρέτηση και την επικοινωνία με τους πελάτες της.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Πατεράκης: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στηρίζεται σε τρείς άξονες, την τεχνολογία, δηλαδή των εκσυγχρονισμό των υποδομών, την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού και τις διαδικασίες ή καλύτερα το μοντέλο λειτουργίας ενός οργανισμού. Σε αυτό το πλαίσιο και ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις της πανδημίας και της τηλεργασίας, η ΔΕΗ προχώρησε σε μια σειρά από σημαντικές επενδύσεις σε hardware (αντικατάσταση 2.000 desktop με laptop) και software για παράδειγμα 1.200 επικυρωμένες υπογραφές που μείωσαν κατά 25% την γραφειοκρατία, καθώς και μια σειρά από σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον».

Στο επίκεντρο των ψηφιακών πρωτοβουλιών της εταιρείας ήταν η ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Για το λόγο αυτό η ΔΕΗ δημιούργησε το πρώτο ψηφιακό προϊόν, το “ΔΕΗ-My Home Online”  και πρόσφερε με τον τρόπο αυτό τη δυνατότητα στους πελάτες της να κλείσουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους, δίνοντας παράλληλα την δυνατότητα με επανασχεδιασμό τα ιστοσελίδας της να μπορούν οι χρήστες να υποβάλλουν τα αιτήματα τους χωρίς να μεταβούν σε κάποιο υποκατάστημα, καθώς και μια νέα «Αυτόματη ψηφιακή Βοηθό της ΔΕΗ», η οποία και επιτρέπει μια συνεχή αμφίδρομη διάδραση, για υπηρεσίες και προϊόντα της εταιρείας.

Ο κ. Πατεράκης δεν παρέλειψε όμως να αναφερθεί και στις έξυπνες πόλεις και στην είσοδο της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και συγκεκριμένα στο νέο μεγάλο έργο των οπτικών ινών τελευταίας γενιάς που αναπτύσσει σε ολόκληρη τη χώρα. «Η ψηφιακή πόλη χιάζεται ψηφιακές τηλεπικοινωνιακές υποδομές οι οποίες θα προσφέρουν φθηνό και γρήγορο ίντερνετ, προσβάσιμο σε όλα τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις της χώρας. Το εύρος του δικτύου μας πρέπει να επιτρέπει να προσφέρουμε υψηλές ταχύτητες προς όλους. Η εταιρεία θα συνδέσει περισσότερα από 3 εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις σε ένα χρονικό ορίζοντα μικρότερο των τεσσάρων ετών».

Για το θέμα των νέων ψηφιακών μετρητών ο κ. Πατεράκης επεσήμανε ότι πέρα από το αυτονόητο ότι δεν θα χρειάζεται πλέον περνάει από την οικία ελεγκτής για να πραγματοποιεί την μέτρηση, οι μετρήσεις θα είναι άμεσες και διαθέσιμες στο καταναλωτή και με αυτό τον τρόπο θα διαχειρίζεται καλύτερα την κατανάλωση του, ενώ παράλληλα θα ενημερώνεται ο πελάτης για το που εντοπίζεται βλάβη, αν είναι στο δίκτυο ή στην οικία του.

Για τα έξυπνα εργαλεία εξοικονόμησης ενέργειας και τις δομικές αλλαγές στην εξυπηρέτηση έκανε λόγο ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Γιώργος Καρακούσης τονίζοντας πως η εταιρεία έχει γίνει πιο ψηφιακή σε όλα τα κανάλια επαφής με τον πελάτη: «Το call center της ΔΕΗ διαθέτει πλέον ψηφιακές υπηρεσίες, δυνατότητες πληρωμής λογαριασμών, αυτόματη επανάκληση, ψηφιακά εργαλεία που δεν υπήρχαν στο παρελθόν. Έχουμε αυτοματοποιήσει τις φόρμες στο site της ΔΕΗ με αποτέλεσμά να υποβάλλονται 20.000 με 25.000 αιτήματα κάθε μήνα και το 15 με 20% των συναλλαγών να γίνονται πλέον με ηλεκτρονικά ραντεβού».

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More