fbpx

ΕΛΤΑ: Πρόσω ολοταχώς στη νέα εποχή με… σφραγίδα τεχνητής νοημοσύνης

0 126

Ήταν κάτι που σχεδιάζονταν και υλοποιούνταν για καιρό στα Ελληνικά Ταχυδρομεία, τα οποία, με φόντο την πανδημία τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις.

Μετά από τις ΙΚΕΑ, Τιτάν και Motor Oil, οι οποίες ξεκίνησαν να εφαρμόζουν μέσα στο καλοκαίρι βιομηχανικές διαδικασίες οι οποίες συνδέονται με την τεχνητή νοημοσύνη, ήρθε και η σειρά των ΕΛΤΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voice, είναι πλέον σε λειτουργία το νέο ρομποτικό σύστημα αυτόματης διαλογής αντικειμένων, που με την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης έχει ως στόχο να τριπλασιάσει την ταχύτητα διαλογής και άρα και την ταχύτητα παράδοσης στον τελικό αποδέκτη.

Ήδη, στις εγκαταστάσεις του Ομίλου στο Κρυονέρι, άρχισε να λειτουργεί η νέα ρομποτική και πλήρως ψηφιακή εγκατάσταση διαλογής αντικειμένων.

Πως ακριβώς όμως θα λειτουργεί το εν λόγω σύστημα; Κατά τα στελέχη της εταιρίας, πρόκειται για ένα σύστημα -το πρώτο της κατηγορίας του στην Ευρώπη- που αξιοποιεί τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για τη διαχείριση των αντικειμένων με υπερυψηλή ταχύτητα και ασφάλεια.

Οι πληροφορίες θέλουν το νέο σύστημα να μπήκε σε παραγωγική λειτουργία στα μέσα Αυγούστου και αναπτύσσεται καθημερινά με στόχο να αλλάξει συνολικά τα δεδομένα για τον Όμιλο ΕΛΤΑ, αναβαθμίζοντας δραστικά τη δυναμικότητα και την ταχύτητα στη διαλογή και, κατά συνέπεια, στις παραδόσεις.

Ταυτόχρονα, εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια για τα αντικείμενα και ταχύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες.

Από τη διοίκηση των ΕΛΤΑ κάνουν λόγο για μια επένδυση, η οποία εστιάζει στη διαλογή, έναν από τους πλέον νευραλγικούς κρίκους της αλυσίδας των ταχυδρομικών υπηρεσιών, στον οποίο μέχρι σήμερα επικρατεί η χειροκίνητη και η ημι-μηχανική διαλογή, η οποία όμως έχει ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις σε χρόνο και σημαντικές πιθανότητες σφαλμάτων, με αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις.

Πλέον, με την προσθήκη των ρομπότ στη διαδικασία διαλογής, τα ΕΛΤΑ αξιοποιούν την τεχνολογία για να δρομολογούν κάθε δέμα προς διανομή άμεσα, γρήγορα και χωρίς λάθη, γεγονός που ανοίγει το δρόμο, στο μέλλον, ακόμα και για παραδόσεις εντός της ιδίας μέρας.

Πρόκειται για ένα ακόμα μεγάλο βήμα του ομίλου προς την κατεύθυνση της ψηφιακής τεχνολογίας. Υπενθυμίζεται, εξάλλου, ότι σε δηλώσεις του στη Voice μέσα στο καλοκαίρι, ο εμπορικός διευθυντής της ΕΛΤΑ Courier Κ. Ξανθόπουλος είχε τονίσει ότι «στόχος μας είναι η εξέλιξη. Ο κλάδος μας μεγαλώνει, εξελίσσεται, μετασχηματίζεται. Αυτό συμπαρασύρει προς τα πάνω πολλά πράγματα, συνεπώς και νέες συνεργασίες. Κύριος στρατηγικός μας στόχος δεν είναι πλέον απλά η εμπρόθεσμη παράδοση αλλά μια συνολική στροφή προς την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη και την ενίσχυση της εμπειρίας καταναλωτή».

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More