fbpx

eTrailer της ZF: Μετατρέπει τα συμβατικά βαρέα οχήματα σε υβριδικά με άμεσα οφέλη

0

Ο Γερμανικός Κολοσσός ZF παρουσίασε τη δική του έκδοση για τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ρυμουλκούμενα βαρέα οχήματα, με την εμπορική ονομασία eTrailer.

Τόπος της παρουσίασης ήταν η έκθεση επαγγελματικών οχημάτων NUFAM που πραγματοποιήθηκε στην Καρσλρούη της Γερμανίας, από τις 21 έως 24 Σεπτεμβρίου.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Βασικό χαρακτηριστικό του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου ρυμουλκούμενου οχήματος είναι ότι μπορεί να συνεργαστεί με όλους τους τύπους ρυμουλκών οχημάτων, ανεξάρτητα από τον τύπο του καυσίμου και την τεχνολογία τους. Δηλαδή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με ρυμουλκά οχήματα που κινούνται από κινητήρες Diesel και φυσικού αερίου, αλλά και με ρυμουλκά ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας ή ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου (fuel cells).

Το eTrailer διαθέτει το δικό του ανεξάρτητο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το σύστημα αυτό δέχεται πληροφορίες για τις συνθήκες λειτουργίας του ρυμουλκού οχήματος και τις ανάγκες του και αντιδρά ανάλογα. Παραδείγματος χάριν, στην εκκίνηση του συρμού ή στην κίνηση του σε δρόμους με ανηφορική κλίση λειτουργεί ως σύστημα υποβοήθησης της κίνησης, ενώ κατά την πέδηση του συρμού, ο ηλεκτρικός κινητήρας του συστήματος μετατρέπεται σε γεννήτρια και ανακτά ενέργεια που την αποθηκεύει προσωρινά στις μπαταρίες του συστήματος που είναι τοποθετημένες στο ρυμουλκούμενο όχημα.

Με τον τρόπο αυτό δεν εξοικονομείται μόνο καύσιμο, αλλά μειώνονται οι εκπομπέςτου διοξειδίου του άνθρακα και η φθορά των υλικών τριβής των φρένων. Εκτός από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του συρμού, βελτιώνεται και το επίπεδο ασφάλειας και η δυναμική συμπεριφορά του.

Το σύστημα αποτελείται από τον άξονα AxTrax 2 που κατασκευάζει η ZF, το σύστημα των μπαταριών, του οποίου η χωρητικότητα μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη, το σύστημα διαχείρισης των μπαταριών και το σύστημα επικοινωνίας και ελέγχου που συνδέεται με το ρυμουλκό όχημα του συρμού.

Τα οικονομικά οφέλη

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία του συστήματος, όταν το καινοτόμο σύστημα χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο ρυμουλκό όχημα προκαλεί μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 16% μόνο από τη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.

Εάν χρησιμοποιηθεί η plug-in (εξωτερικά φορτιζόμενη) έκδοση η εξοικονόμηση εκτοξεύεται στο 40%. Αν το eTrailer συνδυαστεί με ένα ηλεκτρικό ρυμουλκό (BEV ή FCEV), μεταξύ των άλλων, το σύστημα βοηθά να αυξηθεί σημαντικά η αυτονομία κίνησης του συρμού.

Ο ανταγωνισμός

Η ZF δεν είναι ο μόνος κατασκευαστής που έχει αυτήν την προσέγγιση στον εξηλεκτρισμό των βαρέων μεταφορών. Ένας άλλος κατασκευαστής που έχει ήδη παρουσιάσει τη δικιά του λύση είναι η Trailer Dynamics που έχει έδρα στο Άαχεν της Γερμανίας.

Η μακροχρόνια παρουσία της ZF στον τομέα των βαρέων μεταφορών αλλά και η συνεργασία της με μεγάλους κατασκευαστές ρυμουλκούμενων οχημάτων αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον Γερμανικό Κολοσσό που θέλει να μετατρέψει σε υβριδικά τα συμβατικά οχήματα βαρέως μεταφορών με όλα τα οφέλη που θα προκύψουν για την οικονομία και το περιβάλλον.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra