fbpx

Honda: Παρουσιάζει συγκρότημα κυψελών καυσίμου 150 kW

Η Honda ανακοίνωσε τις προδιαγραφές για τη μονάδα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς, η παραγωγή της οποίας έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2027. Σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά, το κόστος έχει μειωθεί κατά το ήμισυ, η ανθεκτικότητα υπερδιπλασιάστηκε και η ογκομετρική πυκνότητα ισχύος υπερτριπλασιάστηκε.

Όταν κάνει αυτές τις συγκρίσεις, η Honda αναφέρεται στην παραγωγή κυψελών καυσίμου που αναπτύχθηκε από κοινού με τη General Motors. Χρησιμοποιείται από πέρυσι, για παράδειγμα, στο CR-V e:FCEV. Το H2 SUV βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στις ΗΠΑ από τον Ιούνιο του 2024. Η κυψέλη καυσίμου έχει απόδοση 92,2 kW.

Η Honda παρουσίασε τώρα την επόμενη γενιά στην 23η Διεθνή Έκθεση Υδρογόνου και Κυψελών Καυσίμου (H2 & FC EXPO), η οποία πραγματοποιήθηκε στην ιαπωνική πρωτεύουσα, το Τόκιο. Με ισχύ 150 kW, η νέα μονάδα FC είναι ελαφρώς πιο ισχυρή από το σύστημα στο CR-V e:FCEV, αλλά έχουν σημειωθεί σημαντικά άλματα στην ανάπτυξη όσον αφορά τις επιδόσεις. Η νέα γενιά λέγεται ότι χαρακτηρίζεται από «το μισό κόστος παραγωγής και υπερδιπλάσια αντοχή σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο», λέει η Honda. “Επιπλέον, η μονάδα μειώθηκε αυξάνοντας την ογκομετρική πυκνότητα ισχύος κατά περισσότερο από τρεις φορές, γεγονός που αύξησε την ευελιξία των διατάξεων εγκατάστασης.”

Το τελευταίο σημείο είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον: ενώ υπήρξαν σημαντικές βελτιώσεις στο κόστος και την ανθεκτικότητα από την πρώτη γενιά από το Honda Clarity του 2016 έως την κυψέλη καυσίμου από το CR-V e:FCEV, η ογκομετρική πυκνότητα ενέργειας παρέμεινε η ίδια στη γενιά του 2024. Τώρα φέρεται να έχει επιτευχθεί τριπλασιασμός.

Λίγο πριν την έκθεση H2 & FC EXPO, η Toyota παρουσίασε επίσης τη νέα γενιά κυψελών καυσίμου. Ενώ η Toyota έκανε μόνο σχετικές συγκρίσεις με την τρέχουσα γενιά, η Honda παρείχε επίσης συγκεκριμένα τεχνικά στοιχεία. Η μονάδα έχει διαστάσεις 730x580x700 χιλιοστά, δηλαδή έχει όγκο 300 λίτρα και ζυγίζει 250 κιλά. Μετρούμενη έναντι της ισχύος 150 kW, αντιστοιχεί σε ογκομετρική πυκνότητα ενέργειας 0,5 kW/λίτρο και ενεργειακή πυκνότητα κατά βάρος 0,6 kW/kg. Το σύστημα μπορεί να παρέχει τάση εξόδου στην περιοχή μεταξύ 450 και 850 βολτ και μπορεί να λειτουργήσει σε θερμοκρασίες μεταξύ -30 και +60 βαθμών Κελσίου – ή σε μέγιστο υψόμετρο 3.500 μέτρων.

Εκτός από τη νέα γενιά κυψελών καυσίμου, η οποία θα κατασκευαστεί στην Ιαπωνία από το 2027 και θα χρησιμοποιηθεί σε οχήματα, η Honda παρουσίασε επίσης μια γεννήτρια ισχύος κυψελών καυσίμου στην έκθεση H2 & FC EXPO. Εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την παραγωγή κυψελών καυσίμου από το CR-V e:FCEV. Προσφέρονται σε μονάδες 250 kW, μπορούν να συνδεθούν έως και τέσσερις μονάδες σε σειρά – για ισχύ συστήματος 1 MW. Σύμφωνα με τη Honda, η γεννήτρια προορίζεται να παρέχει ρεύμα σε μεγάλες εγκαταστάσεις όπως εργοστάσια ή γραφεία. Για να είναι κατάλληλο ως γεννήτρια ρεύματος έκτακτης ανάγκης, το σύστημα θα πρέπει να μπορεί να ξεκινήσει την παροχή ρεύματος εντός δέκα δευτερολέπτων από την εκκίνηση.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra