fbpx

Η VW μπαίνει δυναμικά στον κόσμο της αμφίδρομης φόρτισης

0

Η αμφίδρομη φόρτιση με τη λειτουργία “Vehicle to Home” αρχίζει να ενσωματώνεται σε κάποια ηλεκτρικά μοντέλα της VW. Στην πρώτη φάση της ενσωμάτωσης αυτής της δυνατότητας, η τεχνολογία αυτή μπορεί να εφαρμοστεί εφόσον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της VW λάβουν την ενημέρωση λογισμικού 3.5, διαθέτουν μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh και σε συνδυασμό με το οικιακό σύστημα παραγωγής και αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας S10 E Compact DC της Hager Energy. Οικιακά συστήματα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας άλλων κατασκευαστών πρόκειται να προστεθούν στο μέλλον, σύμφωνα με την VW.

Με την λειτουργία “Vehicle to Home”, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, εκτός από μέσον μετακίνησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλέον ως μονάδα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας για το σπίτι.Υποθέτοντας ότι η μέση κατανάλωση ενός σπιτιού περίπου 15 kWh την ημέρα, η μπαταρία των 77 kWh μπορεί να το τροφοδοτήσει με ηλεκτρισμό ένα σπίτι για περίπου δύο ολόκληρες ημέρες πριν φτάσει στο κατώτερο επιτρεπόμενο όριο του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας του αυτοκινήτου, που στην συγκεκριμένη περίπτωση ανέρχεται στο 20 τοις εκατό. Το όριο αυτό τίθεται για την προστασία της υγείας της μπαταρίας, αλλά και να είναι δυνατή, ανά πάσα στιγμή, η κίνηση του αυτοκινήτου σε κάποια περίπτωση ανάγκης.

Το αυτοκίνητο λειτουργεί ως επέκταση του οικιακού συστήματος αποθήκευσης και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, π.χ. με φωτοβολταϊκά. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από τη μπαταρία του αυτοκινήτου ενεργοποιείται κατόπιν εντολής από τον εγκατεστημένο οικιακό σταθμό ενέργειας όταν το σύστημα αποθήκευσης στο σπίτι απαιτεί πρόσθετη ενέργεια. Μόλις επαναφορτιστεί το σύστημα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας του σπιτιού, το όχημα σταματά να επιτρέπει τη μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας από τη μπαταρία του και μπαίνει σε κατάσταση αναμονής.

Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί την ιδιοκατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από οικιακά φωτοβολταϊκά. Οι κάτοχοι των αυτοκινήτων θα μπορούν να αποφασίσουν πότε θα αντλούν ενέργεια από το δημόσιο δίκτυο και πότε θα αντλούν την ηλεκτρική ενέργεια που παράγουν οι ίδιοι και που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του οχήματος», λέει η VW.

Στο μέλλον, θα γίνει δυνατή η εφαρμογή και της τεχνολογίας “Vehicle to Grid”, από το όχημα στο δίκτυο (V2G), και το αυτοκίνητο θα μπορεί να τροφοδοτεί με ενέργεια το δημόσιο δίκτυο για να βοηθήσει στη σταθεροποίηση του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας και ταυτόχρονα να μειώσει τους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας του σπιτιού του.

Η VW και ο συνεργάτης της Hager Energy έχουν υλοποιήσει ένα σχετικό πιλοτικό έργο στη Σουηδία, σύμφωνα με το οποίο ένα ολόκληρο οικιστικό συγκρότημα έχει εξοπλιστεί με οχήματα και την αντίστοιχη υποδομή φόρτισης. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το κτήμα Stenberg στο Hudiksvall της Σουηδίας. Το κτήμα, το οποίο μετατράπηκε ως βάση του πιλοτικού έργου υπάρχει εδώ και περίπου 350 χρόνια. Ο Σουηδός ιδιοκτήτης του συγκροτήματος θέλει να το κάνει ανθεκτικό στο μέλλον και βιώσιμο για άλλα 350 χρόνια μέσω της έξυπνης διαχείρισης της ηλεκτρικής ενέργειας που γίνεται δυνατή μέσω αυτής της τεχνολογίας.

Πηγή: https://www.volkswagen.gr/

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra