Jumbo: Έκλεισε το e-shop γιατί δεν προσέλαβε υπαλλήλους

0 8

Ήταν αρκετό μόνο ένα μήνυμα στο eshop της για να… παραδεχθεί, επί της ουσίας, η εισηγμένη ότι βγήκε… νοκ άουτ στην προσπάθειά της όλους αυτούς τους μήνες να οργανώσει την ψηφιακή της μετάβαση.

Γράφει ο: Νώντας Ψαρράς

Λίγες μόνο εβδομάδες πριν από την έναρξη της εορταστικής περιόδου, της πιο σημαντικής αν μη τι άλλο για την εταιρία, τόσο σε κέρδη, όσο και σε τζίρο, η Jumboπροχώρησε στην… απολογία για το… κλείσιμο του eshopτης, το οποίο, υπό κανονικές συνθήκες, δεν θα έπρεπε να κλείνει ποτέ, αλλά να μένει ‘’ανοικτό’’ 24/7.

Η ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ έως 26 Νοεμβρίου, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών. Σας ευχαριστούμε που προτιμάτε τον κόσμο των Jumbo και λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση. Θα είμαστε σύντομα κοντά σας».

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την εταιρία, όλο το προηγούμενο διάστημα ενισχύονταν το eshop, προκειμένου, αν τυχόν επαναλαμβάνονταν το lockdown, η εισηγμένη να ήταν… ετοιμοπόλεμη.

Υπολόγισε μάλλον όμως χωρίς τον… ξενοδόχο, τους πελάτες της, αλλά δεν υπολόγισε, επίσης, ότι θα έπρεπε να δώσει ίσως τα πολλαπλάσια χρήματα για να ενισχύσει τελικά την ψηφιακή της ύπαρξη και όχι να εμμένει κυρίως στην ανάπτυξη των φυσικών της καταστημάτων. 

Αυτό το γεγονός από μόνο του, ειδικά σε μια τέτοια περίοδο, συνιστά μια κοντόφθαλμη λογική, την ώρα που όλοι επενδύουν εκατομμύρια ευρώ στο e-commerce. 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More