Media shop: 18% κάτω το 2020. Χωρίς τις «λίστες Πέτσα»
Η κρατική διαφήμιση διασώζει την αγορά των media shop. Η διαφήμιση στον ιδιωτικό τομέα συρρικνώνεται σταθερά.
Πάντως, τον αδικούν τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Έπρεπε να είχαν στην είσοδο των γραφείων τους μια τεράστια φωτογραφία του!
Τα περισσότερα media shop δεν δείχνουν να έχουν στρατηγική αντιμετώπισης της δύσκολης κατάστασης. Περιορίζονται στο να “τσιμπάνε” τα κρατικά χρήματα. Κοντόφθαλμη η τακτική τους. Πόσο καιρό μπορεί οι διάφορες λίστες Πέτσα να τα συντηρούν.
Το 2020 είχαν πτώση 4,5%. Αν όμως αφαιρεθούν τα κρατικά χρήματα του Covid-19 κ.τ.λ., τότε η πτώση των εσόδων τους φτάνει στο εντυπωσιακό 18%.