Μετά το click away «έρχεται» το click in shop

0 4

Κι εκεί που μόλις προλάβαμε να μάθουμε το click away ένας νέος όρος μπαίνει στις ζωές μας για  αγορές από τα καταστήματα. Το click in shop!

Αφού είδαν ότι η προηγούμενη διαδικασία δεν βοήθησε σε τίποτα την εμπορική κίνηση των Χριστουγέννων το Υπουργείο Ανάπτυξης τώρα προσανατολίζεται σε νέες αλχημείες. 

Πόκειται για το ίδιο μοτίβο παραγγελίας online, από το τηλέφωνο ή μέσω γραπτού μηνύματος, για παραλαβή από το κατάστημα, με τη διαφορά πως κατά τη διάρκεια του ραντεβού, ο πελάτης θα μπορεί να εισέρχεται στο μαγαζί για να δοκιμάζει προϊόντα.  

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, σε κάθε κατάστημα θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες ανά 100 τετραγωνικά μέτρα. Στις μεγαλύτερες αλυσίδες ο αριθμός των ατόμων θα επιτυγχάνεται μέσω της κοινής διεύθυνσης των καταστημάτων.

Σε πολλά μικρά συνοικιακά καταστήματα, η αναλογία αυτή πρακτικά σημαίνει τη δυνατότητα εισόδου μόνο ενός πελάτη τη φορά.  

Οι μεγάλες αλυσίδες οι οποίες είναι απολύτως ψηφιοποιημένες κατάφεραν κατά περίπτωση να μειώσουν έως και στο 30% τις απώλειες, στα παιχνίδια ο τζίρος έφτασε το 40% του περσινού, ενώ στον κλάδο των βιβλίων, ο οποίος ήταν φέτος από τους ελάχιστους, στους οποίους επιτρεπόταν φυσική παρουσία, σε αρκετές περιπτώσεις ο περσινός τζίρος ξεπεράστηκε.  

Μεγαλύτερο πρόβλημα είχαν τα μικρά καταστήματα και κυρίως αυτά της ένδυσης και υπόδησης για τα οποία πηγές της αγοράς κάνουν λόγο για τζίρους που μετά βίας έφτασαν το 10% – 15% των περσινών.

Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, μία στις τέσσερεις επιχειρήσεις βλέπει πιθανό το λουκέτο.  

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More