fbpx

NeXT: Το μέλλον των Μ.Μ.Μ. είναι έξυπνο, ηλεκτρικό και αρθρωτό

1

Ορισμένες φορές βλέπουμε ένα λεωφορείο στο δρόμο να κινείται σχεδόν άδειο από επιβάτες. Το γεγονός αυτό είναι ένα σχεδόν φυσιολογικό σενάριο σε κάθε μεγάλη πόλη, όπου τα οχήματα δημόσιων συγκοινωνιών δεν μπορούν να προσαρμοστούν στη μεταβαλλόμενη ζήτηση μεταφοράς επιβατών κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το αποτέλεσμα είναι ο σχεδιασμός των συγκοινωνιακών δικτύων να γίνεται με βάση την αιχμή της ζήτησης του μεταφορικού έργου, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Το σύστημα NeXT θέλει να ανατρέψει αυτόν τον τρόπο σχεδιασμού των μέσων μαζικής μεταφοράς προσφέροντας μια λύση βασιζόμενη σ’ ένα αρθρωτό ηλεκτρικό λεωφορείο, του οποίου το μέγεθος μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα με τη ζήτηση μεταφοράς επιβατών σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή.

Κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής, το όχημα μπορεί να ξεκινήσει το ταξίδι του με 5 ή περισσότερα συνδεδεμένα οχήματα (όπου είναι εφικτό) για να ικανοποιήσει τη ζήτηση αιχμής. Ανάλογα με τον αριθμό των συνδεδεμένων οχημάτων, η ικανότητα μεταφοράς επιβατών μπορεί να φτάσει το ίδιο επίπεδο με αυτό που προσφέρει ένα λεωφορείο 18 μέτρων ή ακόμα και ένα τραμ, σε περιπτώσεις όπου είναι εφικτή η σύνδεση περισσότερων από 5 επιμέρους οχημάτων.

Κατά τη διάρκεια των ωρών χαμηλής ζήτησης, το NeXT μπορεί να λειτουργεί σε πιο ελαφριά διαμόρφωση με 2 ή 3 επιμέρους οχήματα, ενώ τα υπόλοιπα είναι σταθμευμένα και φορτίζονται πριν από την επόμενη περίοδο αιχμής.

Επομένως, η κατανάλωση ενέργειας για την κίνηση του συστήματος γίνεται σημαντικά μικρότερη όχι μόνο γιατί το συνολικό όχημα γίνεται σημαντικά ελαφρύτερο αλλά και επειδή ο χώρος που καταλαμβάνουν οι επιβάτες που πρέπει να ψύχεται ή να θερμαίνεται ανάλογα με την εποχή είναι μόνο ένα κλάσμα από αυτόν ενός παραδοσιακού λεωφορείου σταθερής χωρητικότητας.

Φυσικά, η δυνατότητα μείωσης του μήκους και του όγκου του αρθρωτού λεωφορείου συνεισφέρει και στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

«Δημιουργήσαμε μια βιώσιμη λύση μεταφοράς, ικανή να προσαρμόσει την προσφορά των δημόσιων μεταφορών στη ζήτηση που καθορίζεται από ιστορικά στατιστικά δεδομένα», λέει ο Tommaso Gecchelin, ιδρυτής και CTO της Getplus, της εταιρείας που κατασκευάζει το NeXT. «Θέλουμε να φέρουμε επανάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες, που είναι στρατηγική προτεραιότητα για την πόλη του μέλλοντος, ξεπερνώντας την παραδοσιακή ακαμψία του λεωφορείου με μια ευέλικτη προσέγγιση που βασίζεται στην ενοποίηση δεδομένων και οχημάτων επόμενης γενιάς. Η NeXT εφαρμόζει ένα νέο πρότυπο σύμφωνα με το οποίο η προσφορά προσαρμόζεται ευέλικτα στη ζήτηση».

Το NeXT με τη διαμόρφωση του αρθρωτού λεωφορείου προσφέρει τεράστια πλεονεκτήματα στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, τα οποία μπορούν να συνοψιστούν ως εξής:

  • Είναι όχημα μηδενικών εκπομπών.
  • Χρησιμοποιεί μεταξύ 50% και 60% λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια σε σύγκριση με ένα τυπικό ηλεκτρικό λεωφορείο, δεδομένου ότι λειτουργεί μόνο με τον ελάχιστο απαραίτητο αριθμό επιμέρους οχημάτων για να καλύψει τη ζήτηση.
  • Δεν καταπονεί το ηλεκτρικό δίκτυο, χάρη στη δυνατότητα κατανομής των αναγκών φόρτισης για τα επιμέρους οχήματα που δεν χρησιμοποιούνται, και κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Μειώνει τη φθορά κατά περίπου 50% για το όχημα σε σύγκριση με ένα τυπικό λεωφορείο, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και χαμηλότερες ανάγκες συντήρησης για το όχημα.
  • Είναι πιο ανθεκτικό: σε περίπτωση που ένα από τα αρθρωτά λεωφορεία παρουσιάσει βλάβη, τα άλλα του συρμού θα συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς να προκαλούν διακοπές στην προσφορά της υπηρεσίας.

Το NExT, εκτός της Ιταλίας,  έχει παρουσία εδώ και καιρό στο Ντουμπάι, όπου τα αρθρωτά οχήματα NExT είχαν κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα τους σε πρωτότυπη μορφή στο World Government Summit του 2018 και στη συνέχεια ως οχήματα πριν τη μαζική παραγωγή κατά τη διάρκεια της EXPO 2020 συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον πολλών συνεργατών και επενδυτών, συμπεριλαμβανομένης της Αρχής Οδοποιίας και Μεταφορών (RTA) της χώρας.

Τον Ιούλιο του 2023 ανακοινώθηκε η υπογραφή μιας επενδυτικής συμφωνίας για την είσοδο της εταιρείας Paradigma Management Consultancies LLC στη μετοχική σύνθεση της εταιρίας, η οποία θα ενισχύσει την ήδη υπάρχουσα συνεργασία με μια νέα επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ. Η συμφωνία αυτή θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία των αναγκαίων υποδομών που απαιτούνται για τη μαζική παραγωγή του συστήματος.

Πηγή: https://www.next-future-mobility.com/

1 Σχόλιο
  1. […] πρωτότυπο άρθρο https://1voice.gr/next-to-mellon-ton-m-m-m-einai-exypno-ilektriko-kai-arthroto/ ανήκει στο 1 Voice . Στείλτε το σε φίλους σας: […]

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra