Oι 2 αντιπροσωπείες που απέκτησε η Σαράντης από την Folli Follie Group
Hχθεσινή ανακοίνωση του ομίλου Σαράντη αποκάλυψε την είδηση ότι απέκτησε 2 εμπορικά σήματα που είχε στο χαρτοφυλάκιο η παραπαίουσα εταιρία FolliFollieGroup.
Eιδικότερα, ο όμιλος Σαράντη απέκτησε την αντιπροσωπεία των αρωμάτων της Coty, η οποία επρόκειτο να μετακινηθεί σε νέο συνεργάτη, καινα απομακρυνθεί από τον όμιλο Folli Follie, και τη θυγατρική του FF Cosmetics.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο τζίρος της συγκεκριμένης δραστηριότητας της Coty στην Ελλάδα αγγίζει τα 16 εκατ. ευρώ, ποσό που θα αθροιστεί στην φετινή πρόβλεψη του ομίλου Σαράντη για κύκλο εργασιών της τάξης των 384 εκατ. ευρώ (+11,6% έναντι του 2018). Σημειώνεται ότι το 2018, ο τομέας επιλεκτικής διανομής του ομίλου Σαράντη (όπου υπάρχουν εκτός από την Estée Lauder, η αντιπροσώπευση της φίρμας La Prairie αλλά και άλλων αντιπροσωπειών αρωμάτων) παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 2,31% και κερδοφορίας κατά 17%.
Επίσης η συνδεδεμένη εταιρία SARKK (συμφερόντων της οικογένειας Σαράντη) ανέλαβε την αντιπροσωπεία της φίρμας ένδυσης Calvin Klein, επίσης από το χαρτοφυλάκιο της Folli Follie.