Σκλαβενίτης: Αύξηση τζίρου, μείωση κερδών για τον «Γλάρο»
Ο Όμιλος Γλάρος, που αποτελεί το βιομηχανικό «όπλο» της οικογένειας Σκλαβενίτη, ξεπέρασε για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια τον πήχη των 100 εκατομμυρίων ευρώ σε επίπεδο τζίρου.
Ένα νούμερο πραγματικά μεγάλο για τον Όμιλο, στον οποίο εντάσσονται η βιομηχανία επεξεργασίας χαρτιού που φέρει και το ίδιο όνομα, η βιομηχανία ζύμης BAKER MASTER, η εταιρεία συμμετοχών ANIKA, η BONORA που εντάσσεται στο χώρο της μαζικής εστίασης, η εταιρεία κρέατος MEATHOUSE και η εταιρεία αλιευμάτων GENFROCO.
Ο Όμιλος είδε για το 2022 οι πωλήσεις του να εκτινάσσονται στα 110,642 εκατομμύρια ευρώ, και να εμφανίζονται ενισχυμένες σε ποσοστό 26,68% σε σχέση πάντα με το 2021.
Στην αντίπερα όμως όχθη και παρά τη μεγάλη αύξηση του τζίρου, τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν μια μείωση της τάξεως του 15,1% φτάνοντας τα 16,313 εκατομμύρια ευρώ και τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν σε ποσοστό 14,37% στα 14,182 εκατομμύρια ευρώ.
Το μικτό και καθαρό περιθώριο κέρδους ως ποσοστό επί των πωλήσεων μειώθηκε κατά 6,98 και 7,36 μονάδες αντίστοιχα, ενώ ο αριθμός του προσωπικού περιορίστηκε στα 605 άτομα από 873 που ήταν το 2021
Παρά όμως την μείωση των καθαρών κερδών τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν κατά 45,24% στα 33,916 εκατομμύρια ευρώ.
Από́ το σωρευμένο υπόλοιπο της 31ης Δεκεμβρίου 2022, το διοικητικό́ συμβούλιο θα λάβει μέρισμα ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ στη χρήση του 2021 το μέρισμα που διανεμήθηκε ανερχόταν σε ύψος 8 εκατομμύριων ευρώ.