fbpx

Στους ειδικούς στα Media, η Tempo OMD έχει… τέμπο!

0

Στην κατάταξη με βάση τον κύκλο εργασιών του 2022, πρώτη στην ελληνική αγορά media specialists έρχεται η Tempo ΟΜD Hellas (72,7 εκατ. ευρώ και άνοδος 5,76%).

Ακολουθούν οι Initiative Media (68,5 εκατ. ευρώ και άνοδος 16,83%), Universal Media (46,4 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 10,86%) Wavemaker Ελλάς (44,3 εκατ. ευρώ και άνοδος 2,49%), ΙPG Mediabrands (29,8 εκατ. ευρώ και μείωση 33,72%), Μindshare (27,7 εκατ. ευρώ και 11,05% μείωση), Dentsu Greece (26,2 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 20,51%), Carat International Hellas (25,3 εκατ. ευρώ και άνοδος 9,46%), Carat Communication Services (24,9 εκατ. ευρώ και μείωση 7,85%), και Mediatech (23,9 εκατ. ευρώ και αύξηση 12,01%). Αυτές οι δέκα εταιρείες είναι και οι μόνες που είχαν τζίρο πάνω από 20 εκατ. το 2022.

Επίσης, η Τempo OMD είναι η μόνη που το 2022 κατόρθωσε να έχει κύκλο εργασιών μεγαλύτερο από 70 εκατ. ευρώ και μαζί με την Initiative οι μόνες με τζίρο που ξεπέρασε τα 50 εκατ. ευρώ. Βέβαια, θα πρέπει να αναφερθεί πως εάν αθροιστεί ο τζίρος των εταιρειών του ομίλου Dentsu (Dentsu Greece, Carat International Hellas, Carat Communication Services), ξεπερνά συνολικά τα 76,6 εκατ. ευρώ.

Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί πως ο όμιλος IPG Mediabrands (Initiative, Universal Media, IPG Media Brands και Κinesso) καταγράφει συνολικό τζίρο ύψους 147,3 εκατ. ευρώ και ξεχωρίζει όσον αφορά τα groups.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra