fbpx

Τι (δεν) σημαίνει courier…

0

Ευρισκόμενος στο χωριό στην Κέρκυρα και προκειμένου να συμμορφωθώ στις επιταγές του νόμου που απαιτεί εν όψει θερινής περιόδου «καθαρισμό παρακείμενων στις κατοικίες χώρων», διαπίστωσα αίφνης ότι η μπαταρία στο χορτοκοπτικό είχε «κλατάρει». Κανένα πρόβλημα σκέφθηκα θα παραγγείλω άμεσα μια νέα…

Αυτό συνέβη την Τετάρτη 18 Απριλίου. Παράγγειλα την μπαταρία από γνωστό διαδικτυακό κατάστημα και μετά τρείς ώρες πληροφορήθηκα ότι ήδη αυτή είχε ολοκληρωθεί και το δέμα παραδόθηκε σε εξειδικευμένη εταιρία για την μεταφορά του.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας όντως από την ιστοσελίδα της εταιρίας ταχυμεταφορών, μπορούσα να διαβάσω ότι η παραγγελία εκτελέστηκε και το δέμα θα μου παραδοθεί την επομένη (Πέμπτη 19 Απριλίου). Περιχαρής σκέφθηκα πόσο σήμερα, η τεχνολογία διευκολύνει τη ζωή μας.

Πράγματι την επομένη το πρωί επισκεπτόμενος την ίδια σελίδα διάβασα ότι η παράδοση θα γίνει εντός της ημέρας και κατά τις 11 το πρωί προστέθηκε η πληροφορία ότι ήδη το δέμα είχε «χρεωθεί» σε υπάλληλο για την τελική του παράδοση.

Για να είμαι συνεπής στην ώρα, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εταιρία στο τοπικό κατάστημα (Ρόδας). Επί δύο ώρες δεν απαντούσε κανείς, αν και διαπίστωσα ότι ορισμένες φορές το τηλέφωνο ήταν απασχολημένο. Επικοινώνησα με τα κεντρικά της εταιρίας στην Αθήνα.

Προσπάθησαν και από εκεί και κατέληξαν στο ίδιο με μένα συμπέρασμα: Το τηλέφωνο στη Ρόδα δεν απαντούσε…

Απευθύνθηκα στο κατάστημα της Κέρκυρας. Η πολύ εξυπηρετική υπάλληλος με πληροφόρησε ότι το δέμα είχε φτάσει στο κατάστημα και παραλήφθηκε από το υποκατάστημα για παράδοση αυθημερόν. Μην ανησυχείτε κύριε που δεν απαντούν από τη Ρόδα, έχουν φόρτο εργασίας, δικαιολογήθηκε.

Προσπάθησα να μιλήσω και πάλι με το υποκατάστημα της Ρόδας. Δοκίμαζα ανά τέταρτο, αλλά εις μάτην. Κατά τις 4,30 μμ και ενώ είχα επιχειρήσει περί τις 30 (!) φορές, ανατρέχω εκ νέους στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Η «παράδοση εντός της ημέρας» είχε ξαφνικά μετατραπεί « η παράδοση θα ολοκληρωθεί μέχρι τις 25 Απριλίου».

Για να διαπιστώσω τι συνέβη, τηλεφωνώ εκ νέου στα κεντρικά της εταιρίας μήπως αυτή τη φορά τελεσφορήσει η επαφή με το κατάστημα .Τζίφος ομολογεί, η αρμόδια υπάλληλος.

Τι να κάνω, κάθομαι και εκθέτω την όλη περιπέτεια μου με ένα εκτενές σημείωμα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας ταχυμετοφορών. Την άλλη μέρα (Παρασκευή 19 Απριλίου) το απόγευμα, στέλεχος του τμήματος ενδιαφέρεται και μου τηλεφωνεί. Του αναφέρω τι έχει συμβεί, την αιφνίδια αλλαγή της μέρας παράδοσης και το παρακαλώ να ενημερώσει το υποκατάστημα για την απαίτησή μου η παράδοση να γίνει την επομένη μέρα γιατί εκτός των άλλων είχα χρεωθεί και τέλος «δυσπρόσιτης περιοχής». Είναι δυνατόν το κατάστημα να μην απαντά, ρωτώ. Επιστρατεύει διάφορες δικαιολογίες: Ασθένειες και λοιπά προβλήματα, σαν αυτά να αναιρούν τον τρόπο λειτουργία μιας ανώνυμης εταιρίας. Αναρωτιέμαι αν ο συγκεκριμένος υπάλληλος λειτουργεί ως εξυπηρέτηση πελατών ή κάλυψης «ημαρτημένων». Πάντως υπόσχεται ότι θα κάνει ότι είναι δυνατόν…

Παράδοση δεν έγινε ούτε την επομένη μέρα (Σάββατο 20 Απριλίου). Το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών δεν απάντησε (πενθήμερο;), αλλά το τοπικό κατάστημα της Ρόδας ναι. Αυτή τη φορά η απάντηση στο ερώτημα γιατί δεν «σήκωναν το τηλέφωνο» την προηγούμενη, δεν αφορούσε ασθένειες, αλλά «βλάβη οχήματος». Μπερδεμένα πράγματα…

Πάντως μου ανέφεραν ότι μπορώ να περάσω από το κατάστημα να παραλάβω το δέμα. Μα αφορά παράδοση στο χώρο μου, αντιτείνω. Τότε θα περιμένετε μέχρι να δρομολογήσουμε αυτοκίνητο προς την περιοχή σας, δεν εκτελούμε καθημερινά δρομολόγια, εισπράττω το «νέο».

Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου στην «αναζήτηση αποστολής» της εταιρίας διαβάζω πάλι ότι αυτή αναμένεται να παραδοθεί «έως τις 25/4» μια βδομάδα σχεδόν, μετά την αρχική διαβεβαίωση. Την Μεγάλη Πέμπτη όμως, δεν θα βρίσκομαι στην Κέρκυρα…

ΥΓ 1: Η περί ης ο λόγος εταιρία είναι, η ACS. Πρόεδρος και βασικός της μέτοχος είναι ο Πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Θεόδωρος Φέσσας.

ΥΓ 2: Προφανώς θα τύγχανα καλύτερης αντιμετώπισης αν στην διάρκεια της επικοινωνίας μου με την εταιρία επικαλούμουν την δημοσιογραφική μου ιδιότητα ή είχα κάνει την επιλογή, «παράδοση επί αντικαταβολή». Αλλά δεν συνηθίζω ούτε το πρώτο, ούτε και το δεύτερο…

ΥΓ3: Το τέλος «δυσπρόσιτης» περιοχής ισχύει μόνο για την ACS. Ανταγωνίστρια της που επιχειρεί από την ίδια «βάση» δεν προσθέτει επιπλέον χρεώσεις και πραγματοποιεί καθημερινές παραδόσεις.

ΥΓ4: Στη διάρκεια όλων αυτών κανείς από την εταιρία δεν πρόφερε τη λέξη, συγνώμη. Ούτε καν, από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών…

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra