fbpx

Τι πρέπει να προσέχουμε όταν οδηγούμε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;

0

Η σημασία των ηλεκτρικών σκούτερ ως μέσο μεταφοράς αυξάνεται όλο και περισσότερο, αλλά το ίδιο ισχύει και για το μερίδιό τους στις στατιστικές ατυχημάτων.

Στη Γερμανία, συνολικά 8.260 ατυχήματα με προσωπικό τραυματισμό με ηλεκτρικά σκούτερ καταγράφηκαν από την αστυνομία το 2022. Έντεκα άνθρωποι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 1.200 τραυματίστηκαν σοβαρά.

Το κεφάλι κινδυνεύει ιδιαίτερα στα ατυχήματα με ηλεκτρικά σκούτερ. Αυτό είναι το πρώτο αποτέλεσμα ενός ερευνητικού έργου που πραγματοποιήθηκε από την DEKRA Accident Research και δύο πανεπιστήμια.

Στο πλαίσιο ενός ερευνητικού προγράμματος, ένα μοντέλο προσομοίωσης αναπτύχθηκε σε συνεργασία με ερευνητές από το Université Gustave Eiffel στη Μασσαλία (Γαλλία) και την École de technologie supérieure στο Μόντρεαλ (Καναδάς).

«Το έργο επικεντρώθηκε στην επικύρωση αυτού του μοντέλου με βάση ένα τεστ πρόσκρουσης της DEKRA», εξηγεί ο Andreas Schäuble, εμπειρογνώμονας στην DEKRA Accident Research. «Στη διαδικασία, ένα escooter χτύπησε σ’ ένα κράσπεδο – ένα συνηθισμένο σενάριο ατυχήματος στην πραγματικότητα. Δεν είναι τυχαίο ότι τα μεμονωμένα ατυχήματα χωρίς αντίπαλο ατύχημα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των ατυχημάτων με ηλεκτρικά σκούτερ στα στατιστικά στοιχεία».

Η προσομοίωση εξέτασε περισσότερα από 160 μεμονωμένα σενάρια σύγκρουσης που διέφεραν ως προς την αρχική ταχύτητα, τη γωνία πρόσκρουσης με το κράσπεδο και το μέγεθος του ατόμου στο ηλεκτρικό σκούτερ, μεταξύ άλλων παραγόντων.

Ο στόχος ήταν να μάθουμε περισσότερα για την κινηματική της κρούσης – τι συμβαίνει στο ανθρώπινο σώμα κατά τη διάρκεια και μετά από μια κρούση. «Με βάση αυτό, η πιθανότητα τραυματισμού μπορεί στη συνέχεια να ποσοτικοποιηθεί», εξηγεί ο ειδικός της DEKRA.

Το πρώτο αποτέλεσμα της έρευνας: σε πτώσεις όπως αυτές στα σενάρια που μελετήθηκαν, το κεφάλι κινδυνεύει ιδιαίτερα – σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις υπήρχε πρόσκρουση του κεφαλιού στο έδαφος με κίνδυνο διάσεισης.

Το ενενήντα τοις εκατό των περιπτώσεων παρουσίασε κίνδυνο σοβαρών έως πολύ σοβαρών τραυματισμών στο κεφάλι. Ταυτόχρονα, οι ταχύτητες πρόσκρουσης ήταν εντός του εύρους των προδιαγραφών δοκιμών για κράνη ποδηλάτου. «Πρώτα από όλα, αυτό υποδηλώνει ότι ένα κοινό κράνος ποδηλάτου θα μπορούσε να παρέχει αποτελεσματική προστασία για το κεφάλι και είτε να αποτρέψει είτε να μετριάσει τους τραυματισμούς στη συντριπτική πλειοψηφία των σεναρίων που μελετήθηκαν», είπε ο Andreas Schäuble.

Αυτό είναι το σημείο εκκίνησης για περαιτέρω έρευνα. Τα τρία εμπλεκόμενα ιδρύματα διεξήγαγαν άλλη μια σειρά δοκιμών πρόσκρουσης για να διερευνήσουν την προστατευτική επίδραση των κρανών ποδηλάτου.

Πηγή: Dekra

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra