Vodafone: «Συμμορφώθηκε»
Τελικά η δημοσιοποίηση ενός προβλήματος μπορεί να οδηγήσει στην επίλυσή του.
Γράφει: o Νώντας Ψαρράς
Αυτό συνέβη στην περίπτωση της Vodafone: Μετά το δημοσίευμα της fmvoice.gr στις 11 Αυγούστου, το οποίο αναφέρονταν στο περιστατικό μιας κυρίας, χρόνια πελάτισσας της εταιρίας, η οποία αγόρασε στις 18 Ιουλίου πακέτο Wi-Fi (ασύρματο internet) αξίας 10 ευρώ και πηγαίνοντας σε κατάστημα μετά από λίγες ημέρες, διαπίστωσε ότι η εταιρία την είχε χρεώσει με… 20 ευρώ.
Αναφέροντας, τότε, ως δικαιολογία την «αυτόματη ανανέωση», η οποία δεν μπορούσε να γίνει, βάσει του συμβολαίου, η εταιρία έκανε τη χρέωση, με την πελάτισσα να την αμφισβητεί και την υπόθεση να παραμένει εκκρεμή.
Μία εβδομάδα μετά τη δημοσίευση του άρθρου, η εταιρία επανέκαμψε σχετικά με την συγκεκριμένη υπόθεση, έχοντας αντιληφθεί το λάθος της και προβαίνοντας σε επανόρθωση.
Ας σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό ή ανάλογα περιστατικά με τη Vodafone. Τουλάχιστον, όμως, έστω και κατόπιν εορτής, η γνωστή εταιρία τηλεπικοινωνιών που θέλει να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση του κοινού και στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, καταλαβαίνει τα λάθη της και εξυπηρετεί τους πελάτες της.