fbpx

ΕΛΣΤΑΤ: 18% και όχι 24% η αύξηση στις πωλήσεις ΙΧ

0

Αύξηση 18% σημείωσαν τελικά οι πωλήσεις νέων ΙΧ τον Ιούλιο, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, με «ατμομηχανή» και αυτό το μήνα τις εταιρείες ενοικιάσεων…

 Αύξηση 18% και όχι 27,42% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Ιούλιο σε σχέση με ατον αντίστοιχο μήνα πέρσι με τα «εταιρικά» και «νοικιάρικα» οχήματα να «οδηγούν» την ανοδική πορεία της αγοράς.

Oι διαφορές στις πωλήσεις αλλά και στο τελικό ποσοστό αύξησης επήλθαν μετά από «Παρέμβαση» της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής η οποία ως γνωστόν δεν παρέχει πλέον τα στοχιεία των πωλήσεων στους Συνδέσμους αλλά και σε εταιρείες μελετών με αποτέλεσμα εκείνες να αντλούν τα στοιχεία από το Υπουργείο Μεταφορών. Ωστόσο η Στατιστική Αρχή «αποφάσισε» πως τα στοιχεία που δημοσιεύει εκείνη είναι τα σωστά, όπως τα Greek Statistics, με αποτέλεσμα το ποσοστό αύξησης να μειωθεί κατά 8% σε σχέση με το αντίστοιχο που είχαν οι Σϋνδεσμοι και οι εταιρείες μελετών και περίπου 600 καινούρια αυτοκίνητα λιγότερα…

Αραγε η Στατιστική Αρχή από που προμηθεύεται τα στοιχεία των πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων; Από το Υπουργείο Μεταφορών αν δεν κάνουμε λάθος…

poliseis July 2014-sostoΩστόσο τον Ιούλιο πουλήθηκαν 7.627 αντί 8.234 καινούρια αυτοκίνητα έναντι 6.462 οχημάτων τον αντίστοιχο μήνα πέρσι ωστόσο πάνω από τις 4.200 πωλήσεις νέων ΙΧ που πραγματοποιήθηκαν τον 7ο μήνα του έτους που διανύουμε αφορούσαν σε «εταιρικά» αυτοκίνητα που κυρίως προμηθεύτηκαν οι εταιρείες ενοικιάσεων.
Από την άλλη μεριά όμως διακρίνει κανείς πως το ποσοστό αύξησης 18% του Ιουλίου μειώθηκε αισθητά σε σχέση με το ποσοστό αύξησης 41% που κυμάνθηκε τον Ιούνιο του 2014.

Αλλωστε ακόμη και οι εταιρείες ενοικιάσεων προμηθεύτηκαν τα τελευταία αυτοκίνητα που χρειάζονταν και πλέον έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς τον Αύγουστο οι πωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων θα μειωθούν περαιτέρω όπως επίσης και οι αντίστοιχες πωλήσεις στη λιανική. Ειδικά για την αγορά Λιανικής θα θέλαμε να επισημάνουμε πως οι Ελληνες καταναλωτές βρίσκονται «αντιμέτωποι» με το εκκαθαριστικό του φόρου εισοδήματος αλλά και Φόρου Ακινήτων που πρέπει να καταβληθούν στα τέλη Ιουλίου και τέλη Αυγούστου αντίστοιχα οι πρώτες δόσεις ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να καταβάλλουν επίσης τα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και το Φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας αλλά και όποιον άλλο Φόρο επισημοποιήσουν τα στελέχη της κυβέρνησης.

Οι τράπεζες από την άλλη σε καμία περίπτωση δεν χρηματοδοτούν την ελληνική αγορά αυτοκινήτου με εξαίρεση κάποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που θέλουν να τονώσουν τις πωλήσεις των εταιρειών που ανήκουν. Αλλά και οι συγκεκριμένες απαιτούν να υπάρχει εγγυητής για να διασφαλίσουν τα κεφάλαια που θα διαθέσουν για την απόκτηση κάποιου καινούριου οχήματος του εργοστασίου βέβαια που εκρπσωπούν…

Το μέλος του δ.σ. Του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης μιλώντας στην FM Voice τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Η αύξηση των πωλήσεων στα καινούρια αυτοκίνητα είναι πλασματική καθώς 6 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα που πουλήθηκαν τον Ιούλιο αφορούσαν εταιρείες ενοικιάσεων. Από τον Αύγουστο και έπειτα θα φανεί η πραγματική εικόνα της αγοράς που εκτιμώ πως θα είναι απογοητευτική…».

Πάντως τόσο ο ΣΕΑΑ όσο και οι ιδιωτική εταιρεία στατιστικών στοιχείων αναζητούν λύση στο πρόβλημα που τους έχει δημιουργήσει η Στατιστική Αρχή η οποία αποφάσισε να σταματήσει να τους παρέχει τα στοιχεία των πωλήσεων και μέχρι να βρεθεί η φόρμουλα είναι πιθανό να υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις στο σύνολο των πωλήσεων αυτοκινήτων που έχουν πουληθεί στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου…

Πρώτη η VW τον Ιούλιο

Πρωτιά για την VW τον Ιούλιο καθώς η εισαγωγική εταιρεία του κ. Μανδύλα κατάφερε και διέθεσε 768 αντί 828 καινούρια αυτοκίνητα σημειώνοντας αύξηση 26,7% σε σχέση με πέρσι. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Nissan με 731 αντί 738 ΙΧ και αύξηση 88,4% και στην τρίτη θέση η Toyota με 695 αντί 766 αυτοκίνητα και αύξηση 5,3% και στην τέταρτη θέση η Opel με 675 ΙΧ και αύξηση 15,7%.

Στη συνέχεια ακολουθούν η Hyundai με 636 (+6%) και η Fiat με 578 αντί 509 αυτοκίνητα και αύξηση 21,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.

Επειτα ακολουθούν η Ford με 360 αντί 407 (+11,8%), η Suzuki με 364 αντί 391 (+61%), η Skoda με 354 αντί 391 (-12,8%) και η Seat με 311 αντί 321 αυτοκίνητα και πτώση 22,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2013.

Πρώτη η Toyota στο 7μηνο

Αύξηση 22,5% αντί 24,1% σημειώνουν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο 7μηνο του 2014 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι καθώς διατέθηκαν 45.096 αντί 45.703 νέα ΙΧ έναντι 36.826 οχημάτων.

Η Toyota κατάφερε να διατηρήσει την 1η θέση της κατάταξης με 4.875 αντί 4.946 αυτοκίνητα ενώ στη δεύτερη θέση έχει περάσει η Νissan με 4.403 αντί 4.410 πωλήσεις. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η VW με 4.108, η Opel στην τέταρτη θέση με 4.097 αυτοκίνητα ενώ για την 5η θέση «κονταροχτυπιούνται» η Fiat με 2.637 αυτοκίνητα και η Hyundai με 2.626 ΙΧ.

andriswrx@yahoo.com

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra