Είδες πως… αλλάζει!
Μπορεί να έχει προβλήματα, μπορεί να παίζονται πολλά αυτή την περίοδο με το μέλλον της…
Όμως η ΔΕΗ δείχνει να έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον. Το παρελθόν της επαναφέρει στο παρόν με το νέο τηλεοπτικό σποτ και με το σλόγκαν που κάποτε λοιδορήθηκε, αλλά έμεινε στη συνείδηση του κόσμου («Είδες η ΔΕΗ;»), για να σηματοδοτήσει την κοινωνική ευαισθησία και την προσφορά προς τους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας.
Όσον αφορά στα προβλήματα, το νέο πλαίσιο για τις ΑΠΕ μπορεί να της φορτώσει πρόσθετα βάρη, η υπόθεση του ΑΔΜΗΕ φαίνεται πως οδεύει προς λύση, αλλά συνεχίζεται η φιλολογία σχετικά με την τύχη του 17% των μετοχών της επιχείρησης, που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ. Η αγορά αλλάζει και μαζί της πρέπει να αλλάξουν πολλά.
Το μόνο που δεν αλλάζει είναι η ηγετική θέση της ΔΕΗ στην αγορά!