Αγορά 2019: Έφτασαν τις 114.110 οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων
Αύξηση της τάξης του 10,3% σε σχέση με το 2018, παρουσίασαν την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 2019 πουλήθηκαν 114.110 καινούργια αυτοκίνητο ενώ το 2018 ήταν 103.431.
Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα κέρδισαν παραπάνω μερίδιο στην αγορά και έφτασαν στο 65,1% (59,3% το 2018) τη χρονιά που μας πέρασε, ενώ αντιθέτως συρρικνώθηκε η αγορά των ντίζελ, που από το 35,7% το 2018 μειώθηκε στο 26,6% το 2019.
Δεκέμβριος 2019 | Δεκέμβριος 2018 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 6.598 | 5.337 | +23,6% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 706 | 586 | +20,5% |
Καινούργια λεωφορεία | 18 | 47 | -61,7% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 1.312 | 1.185 | +10,7% |
Ιανουάριος -Δεκέμβριος 2019 | Ιανουάριος -Δεκέμβριος 2018 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 114.110 | 103.431 | +10,3% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 8.399 | 7.256 | +15,8% |
Καινούργια λεωφορεία | 364 | 263 | +38,4% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 38.230 | 33.378 | +14,5% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, για το 2019, έχει ως εξής:
Segment | Δεκέμβριος 2019 | Δεκέμβριος 2018 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος -Δεκέμβριος 2019 | Ιανουάριος -Δεκέμβριος 2018 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
A | 10,7% | 14,1% | -3,4 | 14,1% | 14,8% | -0,7 |
A-SUV | 0,4% | 0,8% | -0,4 | 1,3% | 1,2% | +0,1 |
B | 21,7% | 29,5% | -7,8 | 32,9% | 35,7% | -2,8 |
B-SUV | 18,5% | 12,5% | +6,0 | 13,1% | 9,8% | +3,3 |
C | 15,3% | 14,6% | +0,7 | 13,5% | 15,5% | -2,0 |
C-SUV | 23,9% | 22,4% | +1,5 | 18,3% | 15,6% | +2,7 |
D | 1,9% | 1,3% | +0,6 | 1,5% | 1,9% | -0,4 |
D-SUV | 5,3% | 2,6% | +2,7 | 2,5% | 2,3% | +0,2 |
E | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
E-SUV | 0,5% | 0,5% | 0,0 | 0,3% | 0,3% | 0,0 |
F-G | 0,0% | 0,1% | -0,1 | 0,0% | 0,0% | 0,0 |
F-G-SUV | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,1% | 0,1% | 0,0 |
(Total SUV) | (48,7%) | (39,1%) | (+9,6) | (35,5%) | (29,2%) | (+6,3) |
SPORTS | 0,3% | 0,1% | +0,2 | 0,2% | 0,2% | 0,0 |
MPV | 0,3% | 0,4% | -0,1 | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
MPV-M/COMBI | 0,9% | 0,5% | +0,4 | 1,7% | 2,0% | -0,3 |
100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 |
Δεκέμβριος 2019 | Δεκέμβριος 2018 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Δεκέμβριος 2019 |
Ιανουάριος – Δεκέμβριος 2018 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Σεπ. ‘19* |
Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.Σεπ. ‘18* |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
Βενζίνη | 62,6% | 57,0% | +5,6 | 65,1% | 59,3% | +5,8 | 59,3% | 56,5% | +2,8 |
Πετρέλαιο | 27,1% | 35,5% | -8,4 | 26,6% | 35,7% | -9,1 | 30,9% | 36,4% | -5,5 |
Υβριδικά (HEV) | 7,2% | 5,8% | +1,4 | 5,8% | 3,8% | +2,0 | 5,5% | 3,7% | +1,8 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 0,7% | 0,5% | +0,2 | 0,4% | 0,3% | +0,1 | 2,6% | 1,8% | +0,8 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 2,3% | 1,2% | +1,1 | 1,4% | 1,0% | +0,4 | 1,7% | 1,5% | +0,2 |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
0,0% | 0,0% | +0,0 | 0,6% | 0,0% | <td width=”64″ style=”width:48.2pt;border- |