Coca-Cola 3Ε: Ενισχύει τις επιχειρήσεις εστίασης αλλά όχι τους συνεργάτες της επικοινωνίας
Οι περικοπές της CocaCola 3E, τις οποίες είχε επισημάνει προ καιρού, ελέω πανδημίας και των επιπτώσεών της, φαίνεται τελικά πως αφορούν μόνο τους έμμεσους – βλέπε συνεργάτες επικοινωνίας – συνεργάτες της και όχι τους άμεσους, δηλαδή τα καταστήματα εστίασης.
Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι η εταιρία προστρέχει τώρα τους καταστηματάρχες εστίασης με προσφορές σε προϊόντά της, ενώ πριν από κάποιες εβδομάδες είχε ανακοινώσει διακοπή της διαφήμισης στα Social media.
Είναι γεγονός ότι τόσο η Coca Cola 3E, όσο και άλλες εταιρίες αναψυκτικών δαπανούν κάθε χρόνο κολοσιαία ποσά σε διαφήμιση.
Τη στιγμή, όμως, που θέλουν τη διαφήμιση περισσότερο από ποτέ, και μάλιστα από τοπικά μέσα, επιλέγουν να ‘’ποντάρουν’’ στην στήριξη των ‘’πρώτων τη τάξει’’ συνεργατών τους, των καταστηματαρχών.
Αλλά η απορία μένει: Αν δεν στηρίξεις το ίδιο σου το προϊόν μέσω της διαφήμισης, πως αυτό θα είναι συνέχεια στο μυαλό των καταναλωτών σου; Ρητορική η ερώτηση…