fbpx

Δώστε voucher στους τουρίστες!

0

Συμφωνούν οι πάντες: Κυβέρνηση, αντιπολίτευση, φορείς της οικονομίας, σύμπας ο τουριστικός κόσμος: Η χώρα φέτος δεν έχει περιθώρια, πρέπει μέσα στους επόμενους μήνες να κερδίσει το στοίχημα της προσέλκυσης τουριστών.

Αποτελεί ίσως το μόνο σημείο που υπάρχει ομοφωνία. Από εκεί και πέρα αρχίζουν οι διαφοροποιήσεις για τα πάντα σχεδόν. Από την διαφημιστική εκστρατεία που πρέπει να κάνουμε, μέχρι αν τα ελληνικά ξενοδοχεία όπου υπάρχει συγχρωτισμός είναι πιο επικίνδυνα από τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα μέσω των διαφόρων εφαρμογών, ή την επικινδυνότητα ή μη των αεροπορικών μεταφορών.

Με τούτα και με εκείνα για μια ακόμη φορά βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος: Αυτό θα ήταν παραδεκτό για τον μέσο έλληνα που έχει γνώμη για τα πάντα, χωρίς να έχει εντρυφήσει σε όλες τις πλευρές του θέματος που τίθεται κάθε φορά στο δημόσιο διάλογο.

Μένουμε ίδιοι και αδιόρθωτοι: Οι ξενοδόχοι διαμαρτύρονται ότι δεν έχουν πολλές κρατήσεις για την (κολοβή) σεζόν αλλά διατηρούν τις ίδιες τιμές με πέρυσι ανά διατιθέμενη κλίνη.

Οι αεροπορικές εταιρίες επειδή κράτησαν τα αεροπλάνα τους καθηλωμένα για τρείς μήνες προσπαθούν τώρα να πάρουν πίσω τα χαμένα: Για τα περισσότερα νησιά η τιμή στα αεροπορικά εισιτήρια είναι fix μέχρι και τον Οκτώβριο , όπου δε «πετάει» μόνο μια εταιρία γίνεται το «έλα να δεις»: Για την Αστυπάλαια δεν βρίσκεις εισιτήριο κάτω των 199 ευρώ ( μετάβαση και επιστροφή).

Τώρα που άνοιξαν οι χώροι εστίασης πολύ φοβούμεθα ότι το ίδιο φαινόμενο θα παρατηρηθεί και στα γραφικά ταβερνάκια: Απόδειξη δύσκολο θα πάρεις και μια μερίδα γαύρο θα έχει την τριπλάσια τιμή από ότι πωλούνται τρία κιλά ψάρια στην τοπική λαϊκή.

Όλα αυτά ως «υποδοχή» των λίγων ή περισσότερων τουριστών που θα έλθουν φέτος στη χώρα μας. Και κανείς μα κανείς από τους λαλίστατους ξενοδόχους και εκπροσώπους του κλάδου, που εμφανίζονται στα τηλεοπτικά κανάλια δεν βρήκε να πει μια καλή κουβέντα για αυτούς τους ανθρώπους , που κόντρα στη μέση αντίληψη των κοινωνιών των χωρών τους θα έλθουν να κάνουν διακοπές στη χώρα μας.

Σε αυτούς θα έπρεπε να είχαν στρώσει χαλί. Θα προτείναμε σε κάποιον τολμηρό (και έξυπνο) επιχειρηματία του κλάδου να πάρει μια πρωτοβουλία: Να δώσει στους φετινούς φιλοξενούμενους του εκπτωτικά voucher για τον επόμενο χρόνο. Δεν είναι απαραίτητο για την υψηλή σεζόν , μπορεί να επιλέξει τον Μαϊο ή τον Οκτώβριο .

Θα εξασφαλίσει έτσι μόνιμη και δωρεάν διαφήμιση στο εξωτερικό και καλούς πελάτες για τα επόμενα χρόνια!

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra