fbpx

ΕΚΠΟΙΖΩ: Οι διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων βομβαρδίζουν τα παιδιά μας 

0

Παρά την εθελοντική πρωτοβουλία και δέσμευση μεγάλων βιομηχανιών τροφίμων να περιορίσουν και να ελέγξουν τις διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων στα παιδιά, αυτό στην πράξη αναιρείται από τις ίδιες… Έτσι, η δέσμευσή τους να εμπορεύονται υπεύθυνα τα προϊόντα τους, αποτυγχάνει να προστατεύσει τα παιδιά της Ευρώπης.

Αυτό είναι το συμπέρασμα έρευνας της ευρωπαϊκής Οργάνωσης Καταναλωτών και άλλων 10 μελών της, που αποδεικνύει ότι η αυτορρύθμιση δεν λειτουργεί, κάνοντας πλέον εμφανή την ανάγκη νομοθετικής παρέμβασης που ζητούμε οι οργανώσεις καταναλωτών.

Η ισχυρή επιρροή που ασκεί το μάρκετινγκ των ανθυγιεινών τροφίμων στις διατροφικές συμπεριφορές των παιδιών, είναι γενικά αποδεκτή από την επιστημονική κοινότητα, του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας συμπεριλαμβανομένου.

Αποτέλεσμα, 1 στα 3 παιδιά της Ευρώπης είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο, ενώ στις Μεσογειακές χώρες υπερβαίνουν το 40%. Με αυτά τα δεδομένα, και, έχοντας αναλύσει τα ευρήματα της έρευνας, οι ενώσεις καταναλωτών ζητούμε να απαγορευθούν, σε ευρωπαϊκό επίπεδο:

1. η διαφήμιση ανθυγιεινών τροφίμων στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων ιστοσελίδων εταιρειών τροφίμων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

2. η διαφήμιση ανθυγιεινών τροφίμων στην τηλεόραση, μεταξύ 6 π.μ.-11 μ.μ. αφού τα παιδιά δεν βλέπουν μόνο παιδικές εκπομπές.

3. η χρήση τεχνικών μάρκετινγκ στις συσκευασίες τροφίμων που προσελκύουν τα παιδιά (π.χ. χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων και μασκότ μάρκας).

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra