fbpx

ΕΛΤΑ: Ψηφιακός μετασχηματισμός με ανθρώπινο πρόσημο

0

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού τους τα ΕΛΤΑ υπό την καθοδήγηση του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Γιώργου Κωνσταντόπουλου προχωρούν την τελευταία τριετία σε ένα πλήρες σχέδιο εκσυγχρονισμού αλλάζοντας κυριολεκτικά σελίδα.

Κεντρικός σκοπός του σχεδίου είναι η εταιρεία να διασφαλίσει και να ενδυναμώσει τον κοινωνικό της ρόλο ως φορέας της καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας και ταυτόχρονα να βελτιώσει την αποδοτικότητά της, ώστε να ανταπεξέλθει στον κλιμακούμενο ανταγωνισμό της αγοράς ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Το πλάνο που εφαρμόζεται από την διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων φέρνει απτά αποτελέσματα με την ανάπτυξη νέων προϊόντων, την επιστροφή σε λειτουργική κερδοφορία, τον εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών και την προσέλκυση σημαντικού αριθμού νέων εταιρικών πελατών, με το όραμα του οργανισμού να θέλει τον καταναλωτή να βρίσκεται στο επίκεντρο.

O ψηφιακός μετασχηματισμός

Νέο σύστημα διαλογής μέσω Ρομποτικής τεχνολογίας οδηγούμενο από τεχνητή νοημοσύνη – πρώτη εγκατάσταση στην Ευρώπη σε ταχυδρομικό οργανισμό, με συνολικά 120 mini robots, που μπορούν να εξυπηρετήσουν σχεδόν 200 προορισμούς, ανεβάζοντας την ταχύτητα διαλογής των αντικειμένων σε 7.000 δέματα την ώρα, ή 170.000 την ημέρα! Εξαπλασιάζοντας την δυνατότητα διαχείρισης, ώστε να επιτευχθεί η παράδοση αυθημερόν.

Ετήσια εξοικονόμηση άνω των 3 εκατ. Ευρώ

Το ρομποτικό σύστημα διαλογής είναι ένα κομβικό σημείο του ψηφιακού μετασχηματισμού, γιατί διαμορφώνει το σημείο εκκίνησης, για τα όσα ετοιμάζουν τα ΕΛΤΑ και τα οποία βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη. Με νέες υπηρεσίες για τους πολίτες και τους πελάτες.

Η ρομποτική εγκατάσταση

Αυτό που έρχεται το επόμενο διάστημα, και του οποίου η ρομποτική εγκατάσταση είναι μόνο η αρχή, αφορά μια ολιστική επαναπροσέγγιση της εξυπηρέτησης των Ελλήνων πολιτών. Μια «νέα ψηφιακή εποχή» που θα συνδυάζει την καθολική κάλυψη της επικράτειας, με 1300 σημεία εξυπηρέτησης, αλλά και νέες ψηφιακές λειτουργίες.

Όλα αυτά θα συνδυάζουν apps αλλά και leapfrog εφαρμογές που θα συνοδεύουν κάθε βήμα της λειτουργίας της εταιρείας, οδηγώντας τα ΕΛΤΑ ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Στην κατεύθυνση, αυτή, έχει έρθει τώρα, η ώρα ο πελάτης – ο Έλληνας πολίτης-να δει απτά αποτελέσματα.

Ψηφιακός Ταχυδρόμος

Πρώτη καινοτομία ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, που δεν είναι απλώς ένας ταχυδρόμος της ψηφιακής εποχής, αλλά ένα ευρύτερο πακέτο υπηρεσιών, στην διάθεση του πελάτη. Περιλαμβάνει, τον ανθρώπινο παράγοντα, εφοδιασμένο με λογισμικό και συσκευές οι οποίες συνεργάζονται με τα ταχυδρομικά συστήματα υποστήριξης και θα δίνουν τη δυνατότητα στους ταχυδρόμους ή τους διανομείς να εκτελούν την καθημερινή δραστηριότητά τους με σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες.

Έτσι, ταχυδρόμοι και διανομείς θα είναι εφοδιασμένοι με συσκευές PDA, ενσωματωμένη λειτουργία πληρωμών POS (tap & pay), οι οποίες θα επικοινωνούν με την mobile εφαρμογή του πελάτη για ανέπαφες αποστολές. Με τον τρόπο αυτό, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, θα μπορούν να εισπράττουν, να πληρώνουν, ή να αντιπαραβάλουν οποιαδήποτε παραγγελία, λογαριασμό, ή υπηρεσία.

Ψηφιακά καταστήματα

Μια δεύτερη καινοτομία είναι τα νέα ψηφιακά καταστήματα, τα Smart Lockers, στα οποία ο πελάτης μας θα μπορεί να παραδίδει ή να παραλαμβάνει το αντικείμενο, το πακέτο, ή την αλληλογραφία του 24 ώρες το 24ωρο – 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι πελάτες μας θα μπορούν να επιλέγουν την παράδοση ή την παραλαβή, μέσω της εφαρμογής, και θα ειδοποιούνται μέσω αυτής για τον χρόνο που το πακέτο τους θα φτάνει στο σημείο εξυπηρέτησης. Για την παράδοση, φυσικά θα μπορούν να εξυπηρετηθούν επίσης οποιαδήποτε στιγμή, τοποθετώντας το δέμα ή την αλληλογραφία τους στο Smart Locker, με την ίδια ευκολία που εξυπηρετούνται από ένα ΑΤΜ.

Όλα αυτά, θα έχουν μπει σε εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2022. Και βέβαια ακολουθούν αρκετά περισσότερα, μια και το πρόγραμμα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού θα κρατήσει κατ’ ελάχιστο δύο χρόνια και έχει μπροστά του αρκετά και σημαντικά milestones. Ανάμεσά τους και μερικά, που όχι μόνο μας φέρνουν σε μια νέα εποχή, αλλά μπροστά απ’ αυτήν. Με τη χρήση εξωτικών τεχνολογιών, που λίγους μήνες πριν κανείς δεν φανταζόταν και αναφερόμαστε στην αξιοποίηση των Drones που θα χρησιμοποιηθούν από τα ΕΛΤΑ για τη διανομή αλληλογραφίας και μικροδεμάτων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές.

SMART QUEUING

Μία ακόμα από τις καινοτομίες που έρχεται πριν το τέλος του χρόνου για τα καταστήματά των ΕΛΤΑ είναι το Smart Queuing, με στόχο να μειωθούν οι ουρές που δημιουργούνται στα ταχυδρομεία. Είναι το σύστημα μέσω του οποίου, οι πελάτες θα μπορούν να προκαθορίσουν το ραντεβού τους σε ένα κατάστημα, στον χρόνο που επιθυμούν για άμεση εξυπηρέτηση. Χωρίς ουρές και καθυστέρηση. Θα λειτουργεί μέσω sms ή μέσω του Mobile app και οι πελάτες θα λαμβάνουν ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας για ταμειακή εξυπηρέτηση από το κατάστημα των ΕΛΤΑ και στη συνέχεια θα ειδοποιούνται μέσω του κινητού τους όταν πλησιάζει η σειρά τους. Εκτιμάται ότι θα μειώσει δραστικά την άσκοπη αναμονή εντός και εκτός των καταστημάτων. Όμως, και για όσους δεν επιθυμούν την εξυπηρέτησή τους σε φυσικό κατάστημα μας, στη διάθεσή τους θα είναι ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος και τα Smart Lockers, παρέχοντας υπηρεσίες 24/7.

Η συνεργασία με την Amazon

Σαν μία απόδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών και της δυνατότητας να καλυφθεί το σύνολο της ελληνικής επικράτειας, με αξιοπιστία και σε ανταγωνιστικούς χρόνους παραδόσεων, ήρθε στα τέλη της άνοιξης του 2021 και η συμφωνία με την Amazon, για την διανομή των αντικειμένων που αποστέλλει σε Έλληνες παραλήπτες ή επί ελληνικού εδάφους.

Η εμπιστοσύνη κορυφαίων εταιρειών του παγκόσμιου e-commerce, όπως η Amazon, αλλά και μια σειρά από νέες συμφωνίες που πρόκειται να ανακοινωθούν, έχουν δώσει μια διεθνούς επιπέδου ψήφο εμπιστοσύνης στον όμιλο των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Ο κοινωνικός ρόλος των ΕΛΤΑ είναι συνυφασμένος με τη λειτουργία τους. Για το λόγο αυτό άλλωστε, από δεκάδες μετρήσεις που έγιναν την τελευταία διετία, τα ΕΛΤΑ απολαμβάνουν την απόλυτη εμπιστοσύνη του κοινού επισημαίνει ο CEO της εταιρείας κ. Κωνσταντόπουλος τονίζοντας πως στην χώρα μας: «Είθισται να ακούγεται μόνο η γκρίνια, αλλά πραγματικά, κι εμείς ως διοίκηση εντυπωσιαστήκαμε από τα θετικά για εμάς rates, που διαμορφώνουν σημείο αναφοράς, τόσο στον δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Οι καταναλωτές θεωρούν τα ΕΛΤΑ απαραίτητα, έντιμα και με ισχυρό κοινωνικό ρόλο.

Και για τον λόγο αυτό ενεργούμε κάθε ημέρα, ώστε να ανταποκριθούμε και να διαφυλάξουμε αυτή την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας. Προσφέροντάς τους τις καλύτερες υπηρεσίες με το καλύτερο, το πιο ανθρώπινο πρόσωπο.

Η νέα μας εποχή συνδυάζεται και με πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος. Η βιωσιμότητα είναι κάτι που μας απασχολεί όλους, και ως ένας οργανισμός με πανελλαδική παρουσία ενδιαφερόμαστε έντονα. Έχουμε ξεκινήσει πιλοτικά ένα πρόγραμμα μείωσης των ρύπων του στόλου οχημάτων μας, το οποίο θα εξελιχθεί με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Παράλληλα, όμως ετοιμάζουμε σε συνεργασία με εξειδικευμένους συνεργάτες ένα πολύ μεγάλο πακέτο κινήσεων στην κατεύθυνση της ανταπόκρισης στους όρους της βιωσιμότητας.

Μία έμπρακτη δράση μείωσης του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος είναι η υπερσύγχρονη εγκατάσταση του ρομποτικού συστήματος διαλογής στο Κρυονέρι με αθόρυβη και καθαρή λειτουργία, αλλά και απειροελάχιστη ενεργειακή κατανάλωση».

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra