fbpx

Εταιρείες ρεύματος: Τα νέα τρικ στους λογαριασμούς τους

0 173

Στα ψιλά γράμματα στις ανυπόγραφες επιστολές με νομικίστικες γενικεύσεις, κρύβεται κυριολεκτικά ο… διάβολος, και για να γίνω πιο ξεκάθαρος, αναφέρομαι σε μηνύματα των εταιρειών παροχής ρεύματος που μέσα σε δεκάδες απρόσωπες αράδες σε ένα μήνυμα στο
κινητό σε ενημερώνουν πως μονομερώς αλλάζει η σύμβασή σου.

Εξήντα ημέρες το περιθώριο που δίνουν στον καταναλωτή για να υποβάλει τις αντιρρήσεις του, αντιρρήσεις όμως επί μιας σύμβασης που θα τροποποιηθεί και στο τέλος της ημέρας θα επιφέρει και την σχετική αύξηση του κόστους. Το τέχνασμα με την οριακή τιμή συστήματος (ΟΤΣ) αντικαταστάθηκε από την δυσβάστακτη χρέωση της Αναπροσαρμογής Εκκαθάρισης Αγοράς που εκτοξεύει το κόστος στη τιμή του ρεύματος έως και 400% περίπου και με το κράτος να έρχεται μέχρι τις 1.200 KW το τετράμηνο να καλύπτει ένα μέρος του κόστους και μετά τις κυβερνητικές εξαγγελλίες για κατάργηση της Αναπροσαρμογής να καλείται ο καταναλωτής εκ νέου να πληρώσει το μάρμαρο με βάση τη διαμόρφωση της χρηματιστηριακής τιμής του προϊόντος. «Πιάσε το αυγό και κούρεφτο» που λέει και ο θυμόσοφος λαός μας, με τους ιθύνοντες και τους πάσης φύσεως επικοινωνιολόγους να πιστεύουν πως με… βαφτίσια θα αλλάξουν το τελικό αποτέλεσμα.

Ο καταναλωτής θα δει στη τσέπη την οικονομική αιμορραγία και για να μελετήσει κανείς τις συμβάσεις που αποστέλλονται από τις εν λόγω εταιρείες στην ηλεκτρονική σου διεύθυνση στην καλύτερη των περιπτώσεων πρέπει να είσαι λογιστής και δικηγόρος μαζί, δηλαδή δυο σε ένα.

Όσο για τις ενστάσεις και τις διευκρινήσεις θα πρέπει ο καταναλωτής να καλέσει το πάροχο σε ένα νούμερο που στην καλύτερη των περιπτώσεων για να συνδεθείς θα χρειαστείς μισή ώρα για να περιμένεις στο ακουστικό σου και φυσικά το κοντέρ της χρέωσης του τηλεφώνου να γράφει. Τόσο απλά και τόσο κατανοητά με μονομερείς συμβάσεις που δεν φέρουν την υπογραφή και την ιδιότητα κάποιου προσώπου από πλευρά εταιρείας αλλά γενικεύσεις του τύπου με εκτίμηση εταιρεία τάδε.

Όταν όμως είναι να σε πιάσουν για πελάτη ξέρουν να σε καλούν δέκα φορές την ημέρα στο τηλέφωνο σου που ένας θεός μόνο ξέρει που το έχουν βρει. Μόλις όμως ο πελάτης έρθει στο… μαντρί τότε για ό,τι χρειαστεί πρέπει να οπλιστεί με ιώβεια υπομονή για να αναμένει να εξυπηρετηθεί στο ακουστικό του.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More