Frigoglass: Η πανδημία έφερε πτώση σε όλους τους οικονομικούς δείκτες
Αβεβαιότητα και θολό τοπίο επικρατεί στη Frigoglass λίγους μήνες μετά την έλευση της πανδημίας, με την εταιρία να περικόπτει από παντού, ακολουθώντας το μόττο «προσέχουμε για να έχουμε».
Εξάλλου, είναι ισχυρές οι πιέσεις που έφερε ο Covid-19 στην φετινή πορεία της εισηγμένης, ως απόρροια των αυστηρών περιοριστικών μέτρων στις κατά τόπους αγορές που δραστηριοποιείται η Frigoglass.
Η παρουσία των προϊόντων της εταιρίας στη λιανική, μέσω των σούπερ μάρκετ εν μέσω lockdown, φαίνεται πως δεν στάθηκε ικανή να στηρίξει επαρκώς τη δραστηριότητά της, με αποτέλεσμα την πτώση σε όλους τους οικονομικούς δείκτες.
Σε αρνητική τροχιά βάδισαν, καταρχήν, οι πωλήσεις της εταιρίας το β’ τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 55%, διαμορφωμένες στα 72,775 εκατ. ευρώ.
Την ίδια στιγμή, καταγράφηκε μείωση… 70% στα EBITDA, παρά το γεγονός ότι ήδη η εταιρία είχε προχωρήσει σε περικοπές και μειώσεις εξόδων.
Είναι, επίσης, χαρακτηριστικό ότι η εταιρία κατέγραψε ζημιές 3,859 εκατ. ευρώ στο β’ τρίμηνο, έναντι κερδών 8,775 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ σε επίπεδο εξαμήνου τα καθαρά της κέρδη σημείωσαν πτώση περίπου 95% υποχωρώντας στις 586.000 ευρώ, με τις πωλήσεις να είναι μειωμένες κατά 27,6% στα 208,672 εκατ. ευρώ και τα EBITDA μειωμένα κατά 39,5% στα 29,348 εκατ. ευρώ.