fbpx

Generali: Μας έκοψαν τα… Δελτία Τύπου!

0

Πρωτάκουστο! Η Generali μας ανακοίνωσε ότι δεν μας ξαναστέλνει δελτία τύπου γιατί “ο ρόλος της ιστοσελίδας δεν είναι ενημερωτικός”. Όποιος δεν αποθεώνει τις ανακοινώσεις της… “κόκκινης καταιγίδας” δεν είναι καλός δημοσιογράφος. Αν υπάρχουν σοβαροί μέτοχοι στην Generali, οφείλουν να απολύσουν τους εμπνευστές του ατοπήματος. Την εταιρεία εκθέτουν.

Από τη Voice

Εμείς πάλι θυμόμαστε ότι ο επικεφαλής του ομίλου, ο Νίκος Μανεσιώτης, περίπου πριν ένα χρόνο επικοινώνησε με την εταιρεία ζητώντας από τον κύριο Παναγιώτη Δημητρίου, τον διευθύνοντα της Generali, μια συνέντευξη για την παρουσίαση της εταιρείας και των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα. Με αφορμή την απόφαση της, τα παλαιά συμβόλαια της να καλύπτουν ασφαλιστικά τα θύματα του Covid-19. Η… “κόκκινη καταιγίδα” στα media ακόμα δεν είχε ξεκινήσει για αυτό δεν είδαμε και δεν είδατε ποτέ την συνέντευξη αυτή.

Αντιθέτως, ο κύριος Δημητρίου δοξάζεται κρυπτόμενος πίσω από μια υπάλληλο του. Μόνο που η υπάλληλος του φαίνεται να μην κάνει και τόσο σωστά την δουλειά του marketing στην εταιρεία. Όχι τόσο γιατί ξεχνά να μετρήσει τα θετικά δημοσιεύματα μας για την Generali. Ο έξυπνος διευθυντής marketing λέει κάπου κάπου ένα ευχαριστώ σε ένα μέσο ενημέρωσης όταν αυτό φιλοξενεί και προβάλει τα δελτία τύπου της εταιρείας του. Διαφορετικά καμία εταιρεία δεν έχει το δικαίωμα να την “πέφτει” σε αυτό το Μέσο όταν κάποια στιγμή ενοχλεί με την κριτική του την όποια Generali.

Μας κάνουν πλάκα στο e-mail τους τα στελέχη της ασφαλιστικής. Επειδή, όμως, είναι κακόγουστη, εμείς την κόβουμε μαχαίρι.

Ο Νίκος Μανεσιώτης ζήτησε από τον κύριο Δημητρίου ένα ραντεβού γνωριμίας. Μετά την “πόρτα” που φάγαμε για την συνέντευξη. Ούτε καν επικοινώνησε μαζί του. Έστω για ένα ευγενικό όχι. Πλήρης απαξίωση. Την ίδια ώρα όμως συνέχιζε να μας… υπογράφει τις διάφορες δράσεις του.

Έπειτα από μια τέτοια συμπεριφορά τολμά η εκπρόσωπος του να μας κουνάει το δάκτυλο κατηγορώντας μας ότι “έχετε προβεί σε παραπλανητική δημοσίευση και αρνητικό σχόλιο για την Generali, χωρίς να έχετε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία για διευκρινίσεις”. Δηλαδή, εδώ τα λόγια χάνουν το νόημα τους. Τι ακριβώς μας θεωρούν οι κυρίες και οι κύριοι της ασφαλιστικής αυτής; …Πελάτες τους;

Κλείνοντας. Δικαίωμα τους η απόφαση τους: “Δεν θα σας ενοχλήσουμε ξανά με την αποστολή οποιουδήποτε ενημερωτικού υλικού από πλευράς μας”. Όμως να ξέρουν ότι εμείς θα συνεχίσουμε να τους ενοχλούμε.

Δικαίωμα μας.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra