H&M: Μείωσαν τις εκπτώσεις, αύξησαν τα κέρδη
Τρίβουν τα χέρια τους στο σουηδικό όμιλο λιανικών πωλήσεων ενδυμάτων Hennes&Mauritz, καθώς αυξήθηκαν τα έσοδα από τις πωλήσεις στο 23%, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει σε δημοσίευμα του το Bloomberg.
Η αύξηση των εσόδων ξεπέρασε ακόμη και τις προσδοκίες των χρηματιστηριακών αναλυτών οι οποίοι εκτιμούσαν πως οι πωλήσεις θα ήταν μικρότερες, ενώ άγγιξαν τελικά τα 5,1 δις δολάρια. Ο στόχος αυτός και η αύξηση των κερδών στο τρίμηνο Νοέμβριος, Δεκέμβριος και Ιανουάριος επετεύχθη καθώς η γνωστή αλυσίδα με τα καταστήματα ρούχων H&M ακολούθησε τη στρατηγική της μείωσης των εκπτώσεων στις τιμές των προϊόντων της.
Στους στόχους της εταιρίας όπως έχουν οροθετηθεί από τον Ιανουάριο που μας πέρασε, και όπως τους περιέγραψε η CEO του ομίλου Helena Helmersson, είναι να αυξηθούν οι πωλήσεις πάνω από 10% ετησίως ώστε το 2030 να μιλάμε κυριολεκτικά για το διπλασιασμό τους. Ο στόχος βέβαια αυτός ίσως να θέλει και μια μικρή αναθεώρηση αν κανείς λάβει υπόψιν του τις τελευταίες δραματικές εξελίξεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και το γεγονός πως σταμάτησαν οι πωλήσεις της εταιρίας στη Ρωσία, ενώ την ίδια ώρα έκλεισαν και τα καταστήματα στην Ουκρανία για λόγους ασφαλείας του προσωπικού καθώς οι βομβαρδισμοί και οι μάχες συνεχίζονται στις πόλεις. Η ρωσική αγορά αντιπροσώπευε το 4% περίπου για την Σουηδική εταιρία και η εξέλιξη αυτή σίγουρα θα έχει και το ανάλογο αποτύπωμα, που στις δηλώσεις του Ιανουαρίου για τους στόχους των επόμενων οκτώ ετών δεν θα μπορούσαν να έχουν συμπεριληφθεί.
Aλέξανδρος Κοντοπάνος