Η… έκπληξη με την είσοδο του ΟΤΕ στο delivery- Πως η εταιρία θέλει να αξιοποιήσει τον «θησαυρό» του έτοιμου φαγητού
Υπηρεσία τύπου… Netflix περιμέναμε προσεχώς από τον ΟΤΕ, αλλά η εταιρία έκανε την έκπληξη, εισβάλλοντας στον κλάδο του delivery, ο οποίος έχει αναδειχθεί χρυσοφόρος τα τελευταία χρόνια και παρά την κρίση, προσελκύοντας ακόμα και μεγάλες επιχειρήσεις από το εξωτερικό.
Ο ΟΤΕ λανσάρει το BOX, μία νέα υπηρεσία online
Τι το διαφοροποιεί από τις άλλες υπηρεσίες; Το BOX, σύμφωνα με τον ΟΤΕ, ξεχωρίζει γιατί μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το www.box.gr, για πρώτη φορά οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering).
Πηγές από την εταιρία επισημαίνουν ότι οι πελάτες του BOX μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά.
Μάλιστα διευκρινίζουν ότι η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα καλύπτοντας καινούριες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και με συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες εστίασης.
Δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερο timing η συγκεκριμένη κίνηση του ΟΤΕ, καθώς η εν λόγω αγορά εκτινάχθηκε στα 1,5 δισ. ευρώ το 2018 και είναι η τρίτη δημοφιλέστερη υπηρεσία των Ελλήνων μέσω διαδικτύου.
Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου, σύμφωνα με την οποία οι Έλληνες ξόδεψαν την προηγούμενη χρονιά πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ για παραγγελίες φαγητού ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου.
Από αυτά προς το παρόν, μόνο τα 300 εκατ. ευρώ περνούν από τις online πλατφόρμες έτοιμου φαγητού είτε μέσω υπολογιστή είτε μέσω κινητού, ενώ το υπόλοιπο 1,2 δισ. ευρώ, γίνεται τουλάχιστον ακόμα, μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας.
Αυτό, δε, έρχεται σε αντίθεση με άλλες μεγάλες χώρες της Ευρώπης, όπου πλέον, υπερισχύουν οι ψηφιακές παραγγελίες και η ‘’πίτα’’ μοιράζεται ανάμεσα σε sites και ειδικά σχεδιασμένες πλατφόρμες, οι οποίες έχουν σχεδόν απλοποιήσει τη διαδικασία, με ένα… κλικ.