IKEA: Τι άλλαξε μετά από τη μεγάλη στροφή στο e-shop
Παρότι σταδιακά η μείωση των πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα ελαττώνεται, φαίνεται πως η τάση για ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζεται και ήρθε για να μείνει.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τέλος Αυγούστου, οι πωλήσεις λιανικής της εταιρίας μειώθηκαν 4% σε ετήσια βάση, με τη ζήτηση να ανακάμπτει γρήγορα από την πτώση που προκάλεσε ο κορονοϊός.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις λιανικής και στα 445 καταστήματα της ΙΚΕΑ ανά τον κόσμο όσο και online, διαμορφώθηκαν στα 39,6 δισ. ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν 45% και αντιστοιχούν στο 21% των συνολικών πωλήσεων λιανικής και η μητρική Inter IKEA ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου παρέμειναν υψηλές ακόμη και μετά από το εκ νέου άνοιγμα των καταστημάτων μετά από την πανδημία.
Πάντως, ένα ακόμα στοιχείο που ‘’άφησε’’ ο κορονοιός είναι ότι η ΙΚΕΑ στρέφεται πλέον από τα μεγάλα καταστήματα εκτός πόλης, στα online και μικρότερα καταστήματα εντός της πόλης, ως προσαρμογή στην ψηφιοποίηση και στις νέες συνήθειες των αγοραστών.
Μ.ΜΠ.