fbpx

Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 11%, διατηρώντας σταθερές τις τιμές

0 190

Παρά την διατάραξη της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας, που με βίαιο τρόπο ανέτρεψε τις ισορροπίες ετών, προκαλώντας σοβαρή κρίση στο λιανεμπόριο η οποία συνεχίζεται, η αλυσίδα της Jumbo πέτυχε την αύξηση του τζίρου της κατά 11% στο πρώτο επτάμηνο, διατηρώντας παράλληλα σε χαμηλά επίπεδα την τιμολογιακή της πολιτική.

Υπό αυτές βέβαια τις συνθήκες οι λιανικές πωλήσεις δεν μπορούν να συντηρήσουν τα μεγέθη των προ πανδημίας ετών και δεν ευνοούν φιλόδοξες επιχειρηματικές στοχεύσεις. Ο Όμιλος της Jumbo, από την πρώτη μέρα που εκδηλώθηκαν οι υπέρογκες αυξήσεις στις μεταφορές και τις πρώτες ύλεςκαι ξεκίνησε η κούρσα ενός  ξέφρενου πληθωρισμού εντός και εκτός συνόρων, χάραξε την στρατηγική της δημιουργίας ενός αποτελεσματικού οχυρού για την άμυνα του καταναλωτή.

Από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε η νέα κρίση, ο Όμιλος Jumbo αρνήθηκε να υποκύψει στον πειρασμό μιας γενικευμένης και οριζόντιας αύξησης των τιμών. Αποκλείστηκαν από το προϊοντικό φάσμα των καταστημάτων Jumbo, όλα εκείνα τα προϊόντα στα οποία η σχέση τιμής-ποιότητας κατέληγε σε βάρος του καταναλωτή.

Το «οχυρό του καταναλωτή» όπως αποκαλεί η ίδια η Jumbo το δίκτυό της, σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ανθίσταται στις πληθωριστικές πιέσεις και αποφέρει συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα.

Οι πωλήσεις για τον μήνα Ιούλιο 2022, σε αντίθεση με την γενικότερη εικόνα της αγοράς, παρουσίασαν αύξηση +3% περίπου. Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος2022), καταγράφονται αυξημένες κατά +11% περίπου.

Η πορεία των πωλήσεων

Στην ελληνική αγορά για τον μήνα Ιούλιο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίςνα υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν ανεπαίσθητη μείωσηκατά -0,5% περίπου σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021, λόγω του γεγονότος ότι η τελευταία μέρατου μήνα φέτος ήταν Κυριακή όπου τα καταστήματα ήταν κλειστά. Σε συγκρίσιμη βάση οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 1,5% περίπου σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021.

Συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +17% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Οι πωλήσεις στην Κύπρο, κατά τον Ιούλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά +21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία. Συνολικά οι πωλήσεις στην μεγαλόνησο, για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +24%περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Στην Βουλγαρία οι πωλήσεις του δικτύου, κατέγραψαν αύξηση κατά +4% περίπουτον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Κατά συνέπεια οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +0,6% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό.

Στην Ρουμανία οι πωλήσεις του δικτύου παρουσίασαν αύξηση κατά +3% περίπου τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το επτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -5% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Χωρίς αμφιβολία, οι μεγάλες προκλήσεις για την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Οικονομία παραμένουν. Το λιανεμπόριο δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση. Το μεταφορικό κόστος δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης για την Ευρώπη. Η σταθερή ισχυροποίηση του δολαρίου έναντι του ευρώ επιβαρύνει το κόστος προϊόντων και υπηρεσιών.

Οι γεωπολιτικές συνθήκες μαζί με την ενεργειακή ανασφάλεια συντηρούν τα παράλογα επίπεδα τιμών και τις πληθωριστικές προσδοκίες, με τον Όμιλο της Jumbo να έχει θέσει ως προτεραιότητα το όφελος του καταναλωτή μέσα από την συγκράτηση των τιμών στα προϊόντα που εμπορεύεται.

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More