Κλουκίνας – Λάππας: Το «ρεύμα» στα Βαλκάνια και το… ανακάτεμα της τράπουλας στα φυσικά καταστήματα
Αέρας ανανέωσης πνέει τους τελευταίους μήνες στην εισηγμένη, μετά και από το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων που έδωσαν περισσότερη ώθηση στις πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι συνολικές πωλήσεις του Α΄ εξαμήνου της εταιρίας, μετά και την επαναλειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των φυσικών καταστημάτων της στις 5 Απριλίου κατέγραψαν αύξηση 17,21% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020, ενώ ξεπέρασαν και κατά 4,71% και το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019.
Την ίδια στιγμή, ο κύκλος εργασιών της μητρικής εταιρίας ανήλθε σε € 11.414.497 έναντι € 9.738.838, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε εταιρικό επίπεδο σε € 2.917.627 έναντι των
€ 1.944.681 του Α’ εξάμηνου του 2020, σημειώνοντας αύξηση κατά 50,03%. Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε € 1.329.901, έναντι € 191.850. Τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε κέρδη
Από την εταιρία, πάντα, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις για το Β’ εξάμηνο θα επηρεαστούν θετικά από την ανακαίνιση του καταστήματος MOTHERCARE στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens και από την συνένωσή του με το νέο όμορο κατάστημα EARLY LEARNNG CENTRE το οποίο λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο 2021, καθώς και από τη λειτουργία του νέου καταστήματος της Εταιρείας στο SMART PARK στα Σπάτα που προγραμματίζεται τον Νοέμβριο του 2021.
Eξάλλου, από την εισηγμένη δεν επιθυμούν να σταματήσουν τη διείσδυση στα Βαλκάνια, προγραμματίζοντας άμεσα το άνοιγμα καινούργιου καταστήματος στο Βουκουρέστι.
Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η εταιρία κάνει… μαραθώνιο για την επιστροφή στην κανονικότητα, η οποία, πλέον, με ανοιχτά καταστήματα και το e-shop να καταγράφει, τηρουμένων των αναλογιών, ικανοποιητικά αποτελέσματα, και να δίνει αντίστοιχα σημάδια.