fbpx

Οι δολοφόνοι κουκουλώνουν το έγκλημα τους

0

Ρε, σταματήστε να μας προκαλείτε. Σταματήστε να παίζετε με τα νεύρα μας. Έχετε εξαντλήσει την υπομονή μας. Οι άνθρωποι θέλουν ξύλο. Κροκοδείλια είναι τα δάκρυα τους για τους 57 δολοφονημένους. Γιατί αν ήταν πραγματικά δεν θα διόριζαν τον Θανάση Ζηλιασκόπουλο, τον αρχιτέκτονα της διάλυσης του ΟΣΕ, στην τριμελή επιτροπή διερεύνησης του δυστυχήματος στα Τέμπη.

Αλλά, τι λέμε τώρα. Εδώ ο “σταθμάρχης” του “επιτελικού κράτους” έβγαλε μόνος του το πόρισμα για το δυστύχημα. Άρα δεν θα έφτιαχνε ο αντ΄ αυτού του Μητσοτάκη επιτροπή κουκουλώματος του εγκλήματος της κυβέρνησης, του ΟΣΕ και της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, καθώς και της Hellenic Train; Τι άλλο θα έκανε;

Τι δουλειά έχει το αμαρτωλό ΤΑΙΠΕΔ, αμετανόητε κύριε Γεραπετρίτη, με την διαλεύκανση του ατυχήματος; Το αμαρτωλό ΤΑΙΠΕΔ, που παρέδωσε το 2017 επί Στέργιου Πιτσιόρλα την κερδοφόρα ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον καταδικασμένο μιζαδόρο Ντάριο Λα Μπόσκο και του επέτρεψε, μάλιστα, να γίνει πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Hellenic Train σήμερα), θα ερευνήσει για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη τις ευθύνες της εταιρείας του ιταλού απατεώνα που το 2017, την ίδια χρονιά του ξεπουλήματος, έφαγε τέσσερα χρόνια και δύο μήνες φυλακή από την ιταλική δικαιοσύνη το 2017 για μίζες, δωροδοκίες και ξέπλυμα μαύρου χρήματος;

Όπως ερευνά τα αίτια της τραγωδίας ο πατέρας Ντογιάκος, ενώ ο υιός του ήταν έμμισθος δικηγόρος του Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών.

Ο Ζηλιασκόπουλος είναι ο άνθρωπος που εκτέλεσε το μνημονιακό συμβόλαιο διάλυσης και ξεπουλήματος του ΟΣΕ την πενταετία Παπανδρέου- Παπαδήμου-Σαμαρά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι Παπαδήμος και Σαμαράς δεν τον αντικατέστησαν αν και διορίστηκε επικεφαλής του ΟΣΕ από την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου.

Ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος κομμάτιασε τον Οργανισμό. Προσφέροντας τσάμπα σχεδόν το κερδοφόρο εμπορικό κομμάτι, την κίνηση των τραίνων, στους σικελούς μαφιόζους και κράτησε το ζημιογόνο τμήμα του ΟΣΕ, τα δίκτυα και τις υποδομές.

Ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος είναι ο μοιραίος άνθρωπος που έδωσε την εντολή για την απενεργοποίηση του Κέντρου Τηλεδιοίκησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), η δημιουργία του οποίου κόστισε στο Ελληνικό δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση 20 εκατομμύρια ευρώ. Επίσης δόθηκε εντολή στους σταθμάρχες που υπηρετούν στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης να εγκαταλείψουν το υπερσύγχρονο κτίριο και να δουλέψουν χειροκίνητα, όπως στον παλιό καιρό, αφού έχει καταρρεύσει το σύστημα της Τηλεδιοίκησης του Προαστιακού.

Οι σταθμάρχες δουλεύουν από τη θέση «Λυκότρυπα» και από το λεγόμενο σημείο «0», εκεί δηλαδή που τέμνονται οι γραμμές του ΣΚΑ και του Προαστιακού, με ασύρματο, χαρτάκια και την μανιβέλα, όπως έκαναν οι συνάδελφοί τους πολλές δεκαετίες πίσω. Όλα αυτά συμβαίνουν διότι δύο χρόνια μετά την οριστική παράδοση και θέση σε λειτουργία των εργολαβιών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, η παντελής έλλειψη συντήρησης και οι επιδρομές των συμμοριών των Ρομά του χαλκού κατάφεραν και διέλυσαν τα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης του δικτύου.

Μάλιστα, το Κέντρο Τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, που μπήκε σε αχρηστία, είναι, σύμφωνα με τις τότε υψηλόβαθμες πηγές, είναι ό,τι πιο σύγχρονο διέθετε ο οργανισμός, με ένα υπερσύγχρονο κτίριο, που είχε «πράσινες» προδιαγραφές, ήταν εργονομικά φτιαγμένο, κόστισε περίπου 20 εκατομμύρια και θεωρείτο ως μοναδικό στο είδος του στα Βαλκάνια.

Συμπέρασμα: Οι τύποι -οι κυβερνητικοί- την πάνε για κουκούλωμα την δουλειά. Θα τα ρίξουν όλα πάνω στον δικό τους, τον γαλάζιο, σταθμάρχη και ζήσαμε εμείς καλά και να τους θυμόμαστε κάθε χρόνο 28 Φεβρουαρίου τους ανθρώπους που δολοφονήθηκαν.

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra