fbpx

ΟΣΥ Α.Ε.: Το ατύχημα στην Ποσειδώνος και τα σαράβαλα με leasing

0 208

Άνθρακες ο θησαυρός τα πολυδιαφημιζόμενα λεωφορεία που αποκτήθηκαν εν μέσω Covid 19 για να επιλύσουν μέρος από τα προβλήματα στην μετακίνηση του επιβατικού κοινού που στοιβάζονται σαν τις σαρδέλες, μια προσπάθεια που καταγράφεται ως μηδέν εις το πηλίκον.

Τα περίπου τριακόσια λεωφορεία με leasing δεν τα είδαμε ποτέ και είναι ζήτημα όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν τα πράγματα από πρώτο χέρι αν στη γύρα βγήκαν καμιά ογδονταριά, ενώ και αυτά από προβλήματα άλλο τίποτα. Όσο και αν θέλουμε δημοσιογραφικά να αγιάσουμε τα γεγονότα που τρέχουν με καταιγιστικούς ρυθμούς δεν μας αφήνουν. Είχαμε αναφερθεί και πρόσφατα για τα μεταχειρισμένα που τα φέραμε σε τιμές… καινούριων και μερικά εξ αυτών πήραν οι μηχανές τους … φωτιά. Όμως τώρα είχαμε και το ατύχημα της Παρασκευής στην Λεωφόρο Ποσειδώνος με το όχημα της ΟΣΥ που σφιχταγκαλιάστηκε με την κολώνα οδηγώντας σε τραυματισμούς και υλικές ζημίες.

Με leasing τα λεωφορεία και την υποχρέωση να τα συντηρεί αυτός που πήρε τη δουλειά και τα χρήματα, όμως όπως μας είπε ένα «πουλάκι» και η αγορά ευτυχώς έχει πολλά τέτοια για να μην μένει ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Δεν ακολουθείται η πεπατημένη αλλά ένα μοντέλο πρωτόγνωρο με τα μεταχειρισμένα να περνούν από το λίφτινγκ των αμαξοστασίων. Άλλος έχει το όνομα και άλλος τη χάρη και όπως καταλάβατε η δουλειά γίνεται όπως όλα δείχνουν μισή.

Τα λεωφορεία αυτά σε πολλές των περιπτώσεων δεν έχουν παράθυρα, εξαερισμό και αεραγωγούς και τις μηχανές να μην σηκώνουν ερκοντίσιον, βγάζουν βλάβες, έχουν εμφανή τα σημάδια της ταλαιπωρίας με σπασμένα κουμπιά, και χερούλια για τους όρθιους ακόμη και με καθίσματα που μπορεί να λείπουν από την θέση του αφήνοντας κενό, κάτι σαν να λέμε χώρος… αναψυχής. Το σίγουρο πάντως είναι πως το λεωφορείο δεν υπάκουσε στις εντολές του οδηγού και όπως μας είπε ένα ακόμη «πουλάκι» οι πρώτες εκτιμήσεις είναι πως η βλάβη προέκυψε στα φρένα. «Σαν παλιό Φορτηγό με τα φρένα σπασμένα» που λέει και το άσμα, και τώρα αυτό που μένει να δούμε είναι ποιος θα αναλάβει και επίσημα τον τεχνικό έλεγχο. Ανεξάρτητος εμπειρογνώμονας, η εταιρία που τα προμήθευσε, ο ΟΣΥ, ή οι μετακλητοί. Περιμένουμε να δούμε.

Υ.Γ. Και για να μην το ξεχάσουμε μια και κανείς κ. Αγιάσογλου δεν μας έδωσε ποτέ επίσημα και αναλυτικά στοιχεία για το πραγματικό αριθμό των λεωφορείων που παρελήφθησαν και αναλυτικά το κόστος του leasing και τον τελικό λογαριασμό που πληρώσαμε ρωτάμε αν κανείς τα έχει δει στο χωράφι της λεωφόρου Νάτο παρκαρισμένα. Ξέρετε εκεί στις αρχές δεξιά έχει μια μάντρα. Τα πολύτιμα αντικείμενα τα κρύβουμε επιμελώς για να μην μας τα ματιάσουν.

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More